title
کد خبر: 210659
00
بهترین گوشی ایرانی چیست؟ معرفی بهترین گوشی موبایل ایرانی

این روزها به‌خاطر افزایش نجومی نرخ ارز، شاهد افزایش قیمت گوشی‌های موبایل خارجی هستیم. به‌این‌ترتیب قیمت گوشی موبایل آیفون و سامسونگ یا امثال آن بسیار افزایش یافته است.

این روزها به‌خاطر افزایش نجومی نرخ ارز، شاهد افزایش قیمت گوشی‌های موبایل خارجی هستیم. به‌این‌ترتیب قیمت گوشی موبایل آیفون و سامسونگ یا امثال آن بسیار افزایش یافته است. به همین خاطر عملاً امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از افراد غیرممکن است. این در حالی است که خوشبختانه انواع گوشی‌های موبایل تولید ملی، با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه‌شده‌اند. اگر قصد خرید گوشی‌های موبایل ایرانی را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین برندها و مدل‌های گوشی‌های تولید داخل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

چرا خرید گوشی ایرانی؟

در وهله اول پیش از آنکه بخواهیم به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل ایرانی بپردازیم، بهتر است به این سؤال پاسخ دهیم. واقعاً چرا باید گوشی ایرانی بخریم؟ به اشکال مختلف می‌توان به این سؤال پاسخ داد. اول اینکه با توجه به نرخ مالیات، عوارض و همچنین قیمت بالای ارز، قیمت گوشی‌های وارداتی بسیار گران هستند. درعین‌حال، به خاطر تولید داخل بودن گوشی‌های ایرانی، آن‌ها قیمت مناسب‌تری در مقایسه با گوشی‌های وارداتی دارند. این گوشی دیگر آن‌چنان به تغییرات نرخ ارز وابسته نیستند و تقریباً تغییرات قیمتی بسیار کمی دارند. همچنین باید بدانید که به دلیل تحریم‌های اقتصادی، قطعات بسیاری از گوشی‌های خارجی وارد ایران نمی‌شود یا بسیار کمیاب هستند؛ در حالی که قطعات گوشی‌های ایرانی در دسترس هستند. در نهایت هم باید گفت که با خرید گوشی ایرانی، می‌توانیم به هموطنان خودمان کمک کنیم تا چرخ اقتصاد کشور به گردش در بیاید.

بهترین برند گوشی‌های ایرانی کدام هستند؟

در حال حاضر چند برند انگشت‌شمار گوشی ایرانی در بازار وجود دارند. در این میان، بسیاری بر این باور هستند که گوشی جی پلاس، بهترین برند تولیدکننده گوشی‌های موبایل ایرانی محسوب می‌شود. البته برند GLX نیز هنوز در بازار حضور دارد، در ادامه شما را با بهترین گوشی های جی پلاس g+

آشنا می‌کنیم.

معرفی بهترین گوشی‌های ایرانی

خب نوبت به اصل مطلب رسید. در این بخش قصد داریم تا بهترین گوشی‌های موبایل ایرانی را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید یک گوشی باکیفیت ایرانی را دارید، در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین گوشی‌های ایرانی را بشناسید.

· گوشی gplus مدل p10

گوشی gplus مدل p10 ازجمله بهترین گوشی های جی پلاس g+ محسوب می‌شود. این گوشی قیمت بسیار کمی دارد و جزو گوشی‌های بسیار ارزان‌قیمت و اقتصادی محسوب می‌شود. البته متأسفانه این گوشی به خاطر قیمت کم، بسیار کمیاب است. معمولاً فروشندگان اینترنتی یا مغازه‌های حضوری بلافاصله وقتی‌که موجودی این گوشی را شارژ می‌کنند، موجودی آن تمام می‌شود. به همین خاطر است که برای خرید آن باید کمی جستجو کنید. گوشی gplus مدل p10 باوجودآنکه قیمت بسیار کمی در مقایسه با مدل‌های خارجی دارد؛ امکانات مناسبی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک گوشی دانش‌آموزی، گوشی دوم یا گوشی برای مصارف روزمره هستید، این گوشی برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

امکانات گوشی gplus مدل p10 شامل صفحه نمایشگر Hd+ با اندازه 6.1 اینچ است که برای یک گوشی ارزان قیمت بسیار عالی به‌حساب می‌آید. همچنین می‌توانید از دوربین سه‌گانه با کیفیت 13 مگاپیکسل این گوشی استفاده کنید. گوشی gplus مدل p10 از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و همراه با رم 2 گیگ و حافظه 32 گیگ به بازار عرضه می‌شود. این گوشی دارای سنسور اثر انگشت است و امنیت مناسبی نیز است.

· گوشی موبایل جی پلاس Z10

گوشی موبایل جی پلاس Z10 از دیگر بهترین گوشی های جی پلاس G+ به‌حساب می‌آید. این گوشی از نظر ظاهری شباهت بسیاری به گوشی‌های میان‌رده و شیک سامسونگ دارد. ماژول دوربین گوشی موبایل جی پلاس Z10 بسیار زیباست و چهار لنز دوربین را همراه با یک فلش در خود جای می‌دهد. این گوشی ظاهری بسیار ساده و درعین‌حال زیبا دارد. گوشی موبایل جی پلاس Z10 به‌عنوان پرچمدار گوشی‌های ایرانی به‌حساب می‌آید. این گوشی کیفیت ساخت مناسبی دارد و وقتی‌که آن را در دست خود می‌گیرید، احساس خوبی به شما دست می‌دهد.

دوربین جلوی گوشی حالت پانچ هول دارد و سنسور اثر انگشت آن را روی دکمه پاور قرار داده‌اند که سرعت عملکرد بسیار خوبی هم دارد. در این مدل از تراشه UNISOC استفاده کرده‌اند. این تراشه شاید چندان قدرتمند نباشد؛ اما در بین گوشی‌های ایرانی مناسب است. پس نباید از این گوشی انتظار اجرای بازی‌های سنگین را داشته باشید. در حقیقت گوشی موبایل جی پلاس Z10 برای وبگردی و آموزش‌های دیجیتال و مصارف روزانه مناسب است. در این گوشی از دوربین 48 مگاپیکسلی چهارگانه استفاده کرده‌اند. دوربین کیفیت مناسبی دارد و کاملاً قابل‌قبول است. با تکیه‌بر باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، این گوشی می‌تواند در طول روز بدون نیاز به شارژ مجدد برایتان کاربرد داشته باشد. این گوشی در حال حاضر بین 4 تا 5 میلیون تومان قیمت دارد و در مقایسه با قیمت، خدمات بسیار عالی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

 

· G-Plus T10

G-Plus T10 ازجمله گوشی‌های قدیمی جی پلاس به‌حساب می‌آید. طراحی این گوشی به حدود 3 الی 4 سال پیش بازمی‌گردد. این گوشی وزن سنگینی دارد و به همین خاطر شاید برای کسانی که مدت‌زمان طولانی گوشی به دست می‌گیرند، گزینه مناسبی نباشد. در این گوشی از ماژول دوربین 2 گانه با قدرت 13 مگاپیکسل استفاده کرده‌اند. این گوشی جزو ارزان‌ترین گوشی‌های ایرانی به‌حساب می‌آید. در حقیقت G-Plus T10 را می‌توان یک گوشی بسیار ساده دانش‌آموزی دانست. اگر برای کودکان به دنبال یک گوشی موبایل مقاوم و مناسب هستید یا اینکه برای فرزند خود در خصوص شرکت در کلاس‌های آنلاین به دنبال یک گوشی ارزان و اقتصادی می‌گردید، G-Plus T10 برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. این گوشی قیمت بسیار عالی دارد و جزو گوشی‌های اقتصادی به‌حساب می‌آید.

 

· G-Plus Q10

G-Plus Q10 از دیگر گوشی‌های جی پلاس است. این گوشی در سال 2019 به بازار عرضه شد. در همان سال، G-Plus Q10 طرفداران داخلی بسیاری پیدا کرد. این گوشی ظاهری بسیار زیبا، براق و خوش‌دست دارد. وقتی‌که این گوشی را در دست می‌گیرید، از متریال آن احساس خوبی به شما منتقل می‌شود. البته همان‌طور که انتظار دارید، سخت‌افزار این گوشی چندان چنگی به دل نمی‌زند و نمی‌توان آن را با مدل‌هایی همانند گوشی موبایل جی پلاس Z10 یا گوشی gplus مدل p10 مقایسه کرد. باوجود این، G-Plus Q10 یک گوشی با ظاهر زیبا، وزن کم و قیمت بسیار ارزان است که برای دانشجویان، افرادی که گوشی دوم می‌خواهند، کودکان، وب‌گردی و برگزاری کلاس‌های آنلاین گزینه مناسبی محسوب می‌شود. البته باید بدانید که این گوشی دیگر تولید نمی‌شود؛ اما شاید هنوز بتوانید برخی انواع آن را در بازار پیدا کنید.

کلام آخر

خب دوستان عزیز، در این مقاله با بهترین گوشی های g+ آشنا شدید. در حال حاضر این برند، بهترین برند تولیدکننده گوشی‌های داخلی به‌حساب می‌آید. اگر به دنبال یک گوشی ایرانی عالی هستید، بهتر است گوشی موبایل جی پلاس z10 را انتخاب کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز