title
کد خبر: 210463
00
مشاوره روانشناسی در دوران پس از کرونا

همه ما در طول زندگی‌مان نیاز به خدمات مشاوره داریم. چون مشاوره گرفتن از یک پزشک متخصص می‌تواند برای باز شدن گره‌های ذهنی‌مان، پیدا کردن مسیر درست زندگی و حتی تحمل رنج از دست دادن عزیزترین افراد زندگی‌مان تاثیر قابل توجهی داشته باشد. وقتی خدمات مشاوره روانشناسی را از یک فرد حرفه‌ای دریافت می‌کنید، خیالتان راحت است که گوشی برای شنیدن حرف‌هایتان پیدا شده. گوشی که قرار نیست شما را قضاوت کند و می‌توانید بدون نگرانی ناگفته‌های زندگی را با وی در میان بگذارید.

همه ما در طول زندگی‌مان نیاز به خدمات مشاوره داریم. چون مشاوره گرفتن از یک پزشک متخصص می‌تواند برای باز شدن گره‌های ذهنی‌مان، پیدا کردن مسیر درست زندگی و حتی تحمل رنج از دست دادن عزیزترین افراد زندگی‌مان تاثیر قابل توجهی داشته باشد. وقتی خدمات مشاوره روانشناسی را از یک فرد حرفه‌ای دریافت می‌کنید، خیالتان راحت است که گوشی برای شنیدن حرف‌هایتان پیدا شده. گوشی که قرار نیست شما را قضاوت کند و می‌توانید بدون نگرانی ناگفته‌های زندگی را با وی در میان بگذارید.

کسانی که به سختی می‌توانند به فردی برای درد و دل کردن اعتماد کنند و همیشه به دنبال پیدا کردن راهی برای حرف زدن با یک گوش شنوای ناآشنا هستند، مشاوره آنلاین روانشناسی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویشان باشد. با دریافت خدمات مشاوره پزشکی و روانشناسی به صورت آنلاین و بر بستر اینترنت، امکان انتخاب بهترین پزشکان و مشاوران را دارید و می‌توانید در زمان و هزینه‌ای که برای رفت و آمد تا مطلب دکتر برای جلسات مداوم هفتگی نیاز است به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.

مشاوره روانشناسی برای بهبودیافتگان کرونا

کرونا یک شبه آمد، جهان را درگیر یک همه‌گیری بزرگ و عجیب کرد و برای کسانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند یا در لیست بهبودیافتگان کرونا هستند یک خاطره بد به جا گذاشت. کسانی که کرونا را خفیف و مانند سرماخوردگی تجربه کرده‌اند، بعد از بهبود معمولاً مشکل روحی یا جسمی خاصی پیدا نمی‌کنند.

اما برای کسانی که کرونا را از نزدیک لمس کرده‌اند و ذره‌ذره این بیماری در عمق جانشان نفوذ کرده، کرونا فقط یک بیماری مختصر نیست! مخصوصاً کسانی که برای کرونا مدت زیادی در بیمارستان بستری شده‌اند، یا اینکه با عوارض کوتاه‌مدت و ماندگار کرونا مانند ریزش مو درگیر هستند، ابتلا به این بیماری اثرات روحی سخت‌تری را خواهد داشت.

این گروه معمولاً نمی‌توانند خاطرات سخت خودشان را برای جنگیدن با کرونا فراموش کنند و با بیماری‌ها و پیامدهای بعد از آن کنار بیایند. به همین خاطر است که مشاوره پزشکی و روانشناسی برای آن‌ها ضروری است. در طول جلسه‌های مشاوره روانشناسی، پزشک با بیماری که بهبود یافته همراه می‌شود و صدماتی که کرونا در روحیه وی داشته را قدم به قدم برطرف خواهد کرد.

مشاوره روانشناسی برای داغ‌دیده‌های کرونا

وضعیت کسانی که یکی از نزدیکانشان را در اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند هم نسبت به افرادی که با این بیماری سخت دست و پنجه نرم کرده‌اند بهتر نیست! اگرچه مرگ یک فرآیند طبیعی در زندگی انسان است و دیر یا زود سراغ هر کسی می‌رود، اما برای کسانی که فردی را در اثر یک بیماری ناگهانی از دست می‌دهند سخت‌تر خواهد بود.

مخصوصاً که کرونا گاهی تا چند عضو از یک خانواده را به دام خود کشیده و بارها و بارها یک خانواده را داغدار کرده است. داغ‌دیده‌های کرونا معمولا احساس سنگینی در قلبشان دارند که نمی‌دانند با چه راهی می‌توان آن را کمتر کرد. مخصوصاً که تا پای جان برای حفظ جان عزیزانشان تلاش کرده‌اند و حالا که زور کرونا از آن‌ها بیشتر بوده، احساس ناتوانی می‌کنند.

مشاوره پزشکی و روانشناسی این امکان را برای این عزیزان فراهم کرده که بدون نیاز به خروج از منزل و فقط با ثبت‌نام در اپلیکیشن اسنپ دکتر، از بهترین پزشکان و مشاوران کشور خدمات مشاوره و روانشناسی دریافت کنند. در صورتی که برای بهبود حال روحی و جسمی این گروه نیاز به تجویز دارو باشد، پزشکان فعال در اسنپ دکتر امکان صدور نسخه را هم دارند و می‌توانند روند درمان را تکمیل کنند.

مشاوره روانشناسی برای خانواده‌ها

مشکلات خانوادگی در هر شرایطی می‌توانند به سراغ خانواده‌های کوچک و بزرگ بیاید. بعضی مواقع این مشکلات ساده هستند و اعضای خانواده با کمی انعطاف و همفکری می‌توانند آن‌ها را حل کنند؛ اما در مواقعی که مشکلات بزرگ می‌شود یا اعضای خانواده نظر یکدیگر را قبول نمی‌کنند، حضور یک فرد بی‌طرف می‌تواند نجات‌دهنده خانواده‌ها باشد.

مشاور به صورت کامل به جزییات مشکل و صدای طرفین گوش می‌دهد و با ارائه راهکارهای درست، امکان حل مشکلات خانوادگی را برای زوج‌های جوان یا خانواده‌های شلوغ و متوسط فراهم می‌کند. برای هر سبک از مشکلات مانند اختلاف بین فرزندان، همسران یا پدر و مادرها، راه‌حل‌های خاصی وجود دارد که با مشاوره روانشناسی امکان پیدا کردن آن‌ها و استفاده کردن راه‌حل‌ها وجود دارد.

مشاوره روانشناسی برای دانش آموزان

اگر فرزندان بازیگوش است و دائم از زیر درس خواندن در می‌رود، او را مواخذه نکنید و تنبیه کردن را کنار بگذارید. چون ذات کودکان بازیگوش بودن و خوش گذراندن است و محروم کردن آن‌ها، می‌تواند باعث دلخوری بین والدین و کودک و سرخوردگی طرفین شود.

برای کسانی که فرزند کنکوری دارند، نظارت کردن والدین گاهی به یک مشکل حادتر تبدیل می‌شود. چون فرزند دائم باید درس بخواند و به خاطر همین موضوع و استرس امتحان حساس‌تر می‌شود، اما والدین جور دیگری فکر می‌کنند. گاهی والدین سعی می‌کنند فرزندشان را وادار کنند که در بیشتر ساعت‌های روز درس بخواند تا رتبه بهتری بگیرد؛ اما این فشار کاملاً می‌تواند فرد را از درس زده کند و اختلاف بین خانواده‌ها و فرزندان به وجود بیاید.

با کمک اسنپ روانشناس می‌توانید این دوران را به خوبی و بدون دلخوری مدیریت کنید و برای درس خواندن فرزندانتان کنار آن‌ها باشید. برای کسانی که در حال تحصیل هستند هم خدمات مشاوره می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. چون مشاور ترفندهای تشویق کودکان و دانش آموزان یا دانشجویان به تحصیل را می‌داند و آن‌ها را به سمت درس خواندن و رسیدن به موفقیت راغب می‌کند، بدون اینکه خبری از جبهه گرفتن و رها کردن درس باشد.

هر نوع خدمات مشاوره و پزشکی که نیاز دارید، همین حالا می‌توانید از اسنپ دکتر روانشناس یا دکتر اسنپ کمک بگیرید. برای استفاده از تخفیف‌های دوره‌ای هم می‌توانید روی مشاوره پزشکی با تخفیف اسنپ حساب کنید و در زمان اعمال تخفیف‌ها، از این فرصت برای شروع درمان یا دریافت خدمات روانشناسی استفاده کنید.

 

https://snapp.ir/medical-services


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز