title
کد خبر: 20980
00
 خداحافظی آقای خواننده از دنیای خوانندگی! +عکس

علی عبدالمالکی که مدت ها در پی دریافت مجوز رسمی برای فعالیت هایش بوده است، طی یادداشتی در فضای مجازی از دنیای موسیقی خداحافظی کرد.

به گزارش «بهداشت نیوز» علی عبدالمالکی که مدت ها در پی دریافت مجوز رسمی برای فعالیت هایش بوده است، طی یادداشتی در فضای مجازی از دنیای موسیقی خداحافظی کرد. 

 
 عبدالمالکی

این خواننده جوان در این باره نوشت: «بعضی وقتا اونقدر دلم میگیره که هیچ جوره وا نمیشه …. شاید تو این ۷ سالی که با تمام عشق و علاقم در خدمتتون بودم با صدای من روزای خوب و بدی رو داشتید. تو این چند سال عاشقانه و به عشق شما کار میکردم. خیلی سختی زیاد بود اما عشق و محبت شما منو سرپا نگه میداشت. میدونم بد قول بودم اما خدا شاهده تمام سعی مو میکردم. بهترین سالهای عمرمو برام ساختید. اینو بدونید عاشقتون میمونم. یه سری از عزیزان رو هم میسپارم به همین ماه عزیز.هیچ وقت هیچ ادعایی نداشتم. از این به بعد همه ی احساسمو خاک میکنم… خداحافظ موسیقی.»

البته سابقه نشان داده است این گونه خوانندگان جوان چندان پایبند حرف های خود نبوده و بعد از مدتی از این گونه واکنش های احساسی اعلام پشیمانی می کنند!
 
 

مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.