title
کد خبر: 209741
00
واقعیت سخن بهادری جهرمی در ارتباط با علت کندی اینترنت چیست؟

همزمان با کاهش سرعت اینترنت و حواشی مربوط به آن در فضای رسانه‌ای شایعه شد که علی بهادری جهرمی علت کندی اینترنت را همه‌گیری کرونا اعلام کرده است.

به گزارش بهداشت نیوز، همزمان با کاهش سرعت اینترنت و حواشی مربوط به آن در فضای رسانه‌ای شایعه شد که علی بهادری جهرمی علت کندی اینترنت را همه‌گیری کرونا اعلام کرده است؛ برخی رسانه‌های معاند نیز از این مساله سوءاستفاده کرده و سعی بر وارونه جلوه دادن ماجرا داشتند.

* جوسازی رسانه‌ای است

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم، در مصاحبه اختصاصی با مرکز مقابله با شایعات سایبری سازمان فضای مجازی سراج با رد این شایعه گفت: بنده چنین  صحبتی نکرده‌ام و این موضوع را رد می‌کنم.

وی با بیان اینکه برای تنویر بیشتر فضا خلاصه مطلب را در شبکه اجتماعی خود به همراه فیلم آن قرار داده‌ام، گفت: در نشست خبری که بیست مجموعه خبری هم حضور داشتند هیچ کجا نگفته‌ام دلیل کندی سرعت اینترنت بیماری کروناست و وارونه نشان دادن این مساله جوسازی رسانه‌های معاند است.

سخنگوی دولت در خصوص اصل ماجرایی که اتفاق افتاده بود، افزود: یکی از افراد حاضر پرسید آیا با پیک کرونا مصرف اینترنت بیشتر خواهد شد که بنده نیز در جواب گفتم در حال حاضر به دلیل پیک بیماری و مسائلی مانند آموزش‌های از راه دور و مانند این‌ها مصرف زیاد شده و به دلیل پاسخگو نبودن زیرساخت‌ها، سرعت اینترنت با کندی مواجه است.

 مدتی می‌شود که برخی در تلاش هستند با شایعه‌سازی به بهانه کندی سرعت اینترنت این مساله را وسیله‌ای برای منحرف کردن افکار عمومی قرار دهند.

منبع: سراج

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز