title
کد خبر: 209590
00
بهترین شرکت‌های فروش دستگاه‌های آزمایشگاهی

فناوری‌های علوم زیستی، طی چند سال اخیر در هر دو بخش دولتی و خصوصی به شدت در حال رشد است. فرآیند کشف، تجزیه و تحلیل و مدل‌سازی ترکیبات، از نظر تکنولوژی پیشرفت کرده و توجه را برای توسعه و اجرای ابزارها، سیستم‌های اتوماسیون و الزامات مستندسازی برای کاربردهای علوم زیستی به خود جلب کرده است.

فناوریهای علوم زیستی، طی چند سال اخیر در هر دو بخش دولتی و خصوصی به شدت در حال رشد است. فرآیند کشف، تجزیه و تحلیل و مدل‌سازی ترکیبات، از نظر تکنولوژی پیشرفت کرده و توجه را برای توسعه و اجرای ابزارها، سیستم‌های اتوماسیون و الزامات مستندسازی برای کاربردهای علوم زیستی به خود جلب کرده است. به همین دلیل، اطمینان و دقت در انتخاب کمپانی معتبر برای خرید مواد و دستگاههای آزمایشگاهی، به موضوع مهمی برای شرکتهای تحقیقات آزمایشگاهی تبدیل شده است.

هدف کمپانیهای معروف، ایجاد محصولات و راهحلهایی است که هزینهها را کاهش داده و کارایی و ارائه نتایج ثابت و قابل اعتماد را افزایش دهند. همچنین اطمینان از دقت و عملکرد محصول، استفاده بهینه از منابع و در نهایت ارائه تجزیه و تحلیل بدون نگرانی و آرامش بیشتر را برای محققین فراهم کنند. اگر به دنبال تجهیز آزمایشگاه خود هستید و یا برای پروژه و طرح تحقیقاتی خود نگرانی کیفیت محصولات را دارید، در این مقاله با ما باشید تا بهترین شرکتهای فروش دستگاههای آزمایشگاهی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

جایگاه صنعت دستگاههای آزمایشگاهی در علوم زیستی

با فرا رسیدن انقلاب صنعتی، صنعت علوم زیستی مرحله جدیدی از تحول در فناوریها را آغاز کرده است. اتحادهای استراتژیک رو به رشد، پیشرفت در فناوریها و پیشرفت در دسترسی به ابزارهای مفید به طور قابل توجهی بر بخشهای مختلف علوم زیستی مانند داروسازی، بیوتکنولوژی و مراقبتهای بهداشتی تأثیر گذاشته است.

طبق تحقیقاتی که اخیرا توسط مؤسسه Meticulous Research انجام شده، بازار علوم زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی ارزش 55932.4 دلاری با نرخ رشد ترکیبی سالانه به میزان 7.2 درصد دارد. این گزارش پژوهشی در مورد بازار علوم زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی با در نظر گرفتن دوره پیش بینی از سال 2018 تا 2023 انجام شده است.

 

 

شرکتهای برتر فعال در بازار علوم زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی

شرکتهای مختلفی در زمینه تولید و تأمین تجهیزات و دستگاههای آزمایشگاهی فعالیت میکنند. بعضی از آنها در داخل کشور مشغول هستند و کالاهای برندهای معتبر جهانی را وارد میکنند، و بعضی دیگر خودشان مستقیماً تولید کننده لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی هستند. در ادامه با آنها بیشتر آشنا میشویم:

· شرکت شیمیبیو

شرکت شیمیبیو، همسو با نیازهای محققین ایرانی در حوزه تحقیقات علوم زیستی و آزمایشگاهی، به عرضه انواع محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی بهترین برندهای ایرانی و خارجی می‌پردازد. در شیمیبیو تجهیزات آزمایشگاهی تولید برندهای مطرح جهان، از جمله شرکت‌های سیگما آلدریچ آمریکا، مرک آلمان، SPL کره‌جنوبی، ایبرسکو ایران، شیماز ایران و SIMAX چک با بالاترین سطح کیفیت و بهترین قیمت در اختیار محققان، شرکتها و آزمایشگاههای کشور قرار میگیرد.

محصولات شیمیبیو شامل دستگاههای آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، لوازم شیشهای، کیتها، لوازم پلاستیکی، لوازم اندازه گیری، لوازم عمومی، تجهیزات کشت و محیط کشت هستند.

· شرکت ایبرسکو ایران

شرکت زیست کاوش ایرانیان یا ایبرسکو ایران با همکاری شرکتهای معتبر اروپایی، بیش از پنج هزار نوع ماده شیمیایی و محیط کشت و مواد اولیه در زمینه علوم زیستی و شیمیایی تولید و عرضه میکند. فعالیت تخصصی ایبرسکو در زمینه مطالعات میکروبیولوژی و تولید انواع محصولات میکروبی با بالاترین کیفیت و تنوع محصول در زمینه محیط کشت، کیتهای تخصصی در ایران و خاورمیانه است.

محیطهای کشت میکروبی عمومی و کروموژنیک، آنتیبیوتیکها، سوبستراهای آنزیمی، رنگها، هورمونهای گیاهی، کیتهای میکروبی مورد استفاده در آب، نفت و پتروشیمی و صنایع غذایی از محصولات این شرکت هستند. تمامی محصولات عرضه شده توسط ایبرسکو دارای برگه کنترل کیفی (COA) و MSDS هستند.

· شرکت SIMAX

شرکت SIMAX یکی از کمپانیهای معتبری جمهوری چک است، که لوازم شیشهای آزمایشگاهی را با کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه میکند. مقاومت بسیار بالای لوازم شیشهای زیماکس در برابر حرارت، بخارات آب، اسیدها، محلولهای نمکی و محلولهای قلیایی، محصولات این شرکت را در لیست محبوبترین شرکت تولید کننده لوازم آزمایشگاهی شیشهای قرار داده است.

· شرکت Merck آلمان

شرکت مرک آلمان در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی، بیوتکنولوژی و دارویی است. معمولاً آزمایشگاههایی که قصد تجهیز لوازم و مواد آزمایشگاهی خود را دارند، برای خرید دستگاههای آزمایشگاهی و مواد آزمایشگاهی محصولات مرک آلمان را در صدر لیست خود قرار میدهند.

شرکت مرک آلمان رتبه چهارم جهان در حوزه مواد شیمیایی و دارویی را از آن خود کرده است. این شرکت در حوزه تحقیقات علوم زیستی در محیطهای دانشگاهی و دارویی نیز محصولات و خدماتش ارائه میدهد. آنالیز ژنومی، پروتئومیک و سلولی، معرفهای تحقیقاتی و خدمات و کمک به مشتریان برای درک بهتر عملکرد بیولوژیکی و بیماری از فعالیتهای این شرکت قدرتمند بوده و از محققان پشتیبانی میکند.

 

· شرکت Agilent Technologies

شرکت اجایلنت در سال 1999 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر سانتا کلارا ایالت کالیفرنیا آمریکا قرار دارد. شرکت اجایلنت در ارائه راهحلها و مواد مصرفی در علوم زیستی، تشخیص و بازارهای شیمیایی کاربردی برای گردش کار آزمایشگاهی مشغول است.

این شرکت از طریق سه بخش تجاری یعنی Life Sciences and Applied Markets، Diagnostics and Genomics و Agilent Cross Lab فعالیت میکند. اجایلنت با زیر مجموعههای خود و شبکه قوی توزیعکنندگان، در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا حضور دارد.

· شرکت Bio-Rad Laboratories

شرکت قدرتمند با یورد در سال 1952 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در هرکول، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. شرکت Bio-Rad Laboratories در ارائه ابزار، مواد مصرفی، نرم‌افزار، معرف‌ها و محتوا برای حوزه‌های کمی پروتئین، زیست‌شناسی سلولی، ایمنی مواد غذایی، خالص‌سازی پروتئین، بیان ژن، کشف و ساخت دارو و آموزش علوم مشغول است.

این شرکت از طریق سه بخش تجاری یعنی علوم زندگی، تشخیص بالینی و سایر عملیات فعالیت میکند. با یورد علوم زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی را تحت بخش علوم زیستی ارائه میدهد. این شرکت با زیرمجموعههای خود و شبکه قوی توزیعکنندگان، در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا حضور دارد.

· شرکت Hoffmann-La Roche (Switzerland)

شرکت روچ در سال 1896 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در بازل سوئیس است. F. Hoffmann-La Roche از طریق دو بخش عملیاتی به نام‌های داروسازی و تشخیصی که بر پیشرفت علم برای بهبود زندگی مردم تمرکز دارند، فعالیت می‌کند. این شرکت با شرکتهای تابعه و شبکه توزیع قوی خود در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا حضور دارد.

· شرکت Thermo Fisher Scientific

شرکت ترموفیشر در سال 2006 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در والتهام ماساچوست ایالات متحده است. شرکت Thermo Fisher Scientific در ارائه ابزارهای تحلیلی، تجهیزات، معرفها و مواد مصرفی، و نرم افزار و خدمات برای تحقیق، ساخت، تجزیه و تحلیل، کشف و تشخیص تحت برندهای برتر مانند Thermo Scientific، Applied Biosystems، Invitrogen، Fisher Scientific فعالیت دارد.

این شرکت علوم زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی را در بخش کسب و کار Life Sciences Solution ارائه میکند. این شرکت با زیرمجموعههای خود و شبکه قوی توزیع، در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا حضور دارد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز