title
کد خبر: 209000
00
عینک طبی و چند توصیه کاربردی !

عینک طبی برای بسیاری از افراد تبدیل به جزو جدانشدنی زندگیشان شده است. البته این را نیز باید در نظر گرفت که برخی از عینک های طبی تنها برای زیبایی و تنوع استفاده میکنند. فرق نداره شما جزو کدام دسته هستید ما سعی میکنیم در این مقاله به مواردی اشاره کنیم که در خرید عینک طبی بهتر است در نظر بگیرید.

اول یکمی هم از خودمون بگم !

ما یکی از قدیمی ترین عینک فروشی های تهران هستیم که تقریبا بالای 60 سال هست که سابقه کار در حوزه تخصصی عینک طبی , عینک آفتابی ، عدسی عینک بلوکنترل ، لنز طبی داریم و میتونیم شما رو با جدیدترینها و بهترینهای صنف خودمون آشنا کنیم و اسممون عینک سازی بیناست و چنانچه دنبال عدسی های خاص با ویژگی های منحصر بفرد میگردید و یا چیزی رو میخواهید که هر جایی نشه پیداش کرد سراغش رو از ما بگیرید ، راستی اسم صفحه اینستاگراممون Binaopt@ هست !

در انتخاب فریم عینک طبی باید به نکاتی توجه کنید که اولین مورد شکل فریم است. برای انتخاب صحیح بهتر است ویژگی های چهرتون رو حتما در نظر بگیرید و فریمی رو انتخاب کنید که با نوع صورت شما همخوانی داشته باشد.مثلا اگر صورت کشیده ای دارید عینک های مستطیلی میتوانند گزینه خیلی مناسبی باشند.

من خودم به عنوان یک عینک فروش به این نگاه میکنم که چه چیزی به صورت مشتری میاد ، خیلی وقتها سایتها میگویند برای صورت مستطیلی فلان مدل و یا برای صورت گرد فلان و یا صورت قلبی شکل .... نه اینکه اینها غلط باشند ، نه ، اما بعضی ریزه کاری ها در عینک باعث میشه که به چهره مشتری عینک به اصلاح خوب بشینه ، بله قطعا جنس فریم یا وزن اون خیلی مهم هست ، اما چیزی که الویت اول رو داره زیبایی هست !

حالا اگه دنبال عینک بدون فریم هستید و یا عینکی که پائین اون بازه که به اصطلاح زیرنخ یا زیر گریف میگویند ، باید یه ملاحضاتی داشته باشید چرا که احتمال اینکه عدسی عینک شما بیشتر در معرض آسیب و یا حتی شکستگی قرار داشته باشد بیشتر است.( البته برندهای عدسی موجود در بازار که مقاومت بالایی دارند میتونند به راحتی این مشکل رو حل کنن پس خیلی نگران نباشید. مگر اینکه از عدسی ای استفاده کنید که مقاومت زیادی نداشته باشه !)

اگر جزو افرادی هستید که باید از عینک طبی به مدت طولانی در شبانه روز استفاده کنید، دقت کنید که وزن عینک بسیار بسیار مهم است ، البته باز هم این رو بدونید که در این دوره و زمانه تمام عینکها سبک هستند و در فروشگاه عینک بینا ما اونای که از همه سبک تر هستند رو جدا کردیم ، اما بعضی وقتها یکسری از مشتری ها دنبال عینک محکم و به اصطلاح جون دار میگردند که در آن حالت باید وزن فریم قدری بالاتر باشد !

و در نهایت عدسی عینک طبی :

عدسی هم یکی از اجزای مهم فریم طبی هست چرا که میخواهیم از دورن آن به دنیای بیرون نگاه کنیم . به همین دلیل بهتر است از برندهای معتبر مانند زایس ، رودن اشتوک ، اسیلور، نواسل ، توکای و ... استفاده کنید. یادتون باشه عدسی عینک طبی را با توجه به ویژگی هایی که نیاز دارید با دقت انتخاب کنید. مثلا اگر چشم هاتون ضعیفه و زیاد با کامپیوتر کار میکنید و یا حتی چشم هاتون ضعیف نیست ولی عینک طبی دوست دارید بهتره حتما عدسی بلوکنترل بگیرید ، چرا؟ چون از چشمهاتون در برابر اشعه های مضر کامپیوتر ، گوشی و .. محافظت میکنه. و یا اگه در محیط با نور کم و زیاد در رفت و آمد هستید میتونید به عدسی های فوتوکرومیک فکر کنید و ...

در پایان بهتون پیشنهاد میکنم فروشگاه ما به آدرس تهران ، خ ولیعصر ، بالاتر از چهارراه ولیعصر ، خیابان بزرگمهر پلاک 5 و سایت binaopt|com و حتی صفحه اینستاگرام ما رو از دست ندید و ما رو دنبال کنید !

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز