title
کد خبر: 208014
00
بهترین روش گرفتن نوبت دکتر از طریق اینترنت

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که تمامی امکانات به سادگی برایمان فراهم می‌شود. پیشرفت تکنولوژی تا حدی بوده که بسیاری از خریدها، جلسات، مطالعات و مراجعه به پزشک تنها در خانه و به صورت آنلاین امکان پذیر شده است.

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که تمامی امکانات به سادگی برایمان فراهم می‌شود. پیشرفت تکنولوژی تا حدی بوده که بسیاری از خریدها، جلسات، مطالعات و مراجعه به پزشک تنها در خانه و به صورت آنلاین امکان پذیر شده است.

تمامی این پیشرفت های تکنولوژی را هم که در نظر نگیریم، به دلیل شیوع ویروس کرونا و اجبارمان به خانه ماندن و دوری از فضاهای عمومی و شلوغ، بهترین تصمیم، انجام تمامی فعالیت‌هایمان به صورت آنلاین و اینترنتی است.

البته که شاید از عمر فعالیت های مجازی به ویژه ویزیت و نوبت دهی آنلاین زمان زیادی نمی‌گذرد؛ با این وجود در سال‌های اخیر شکل جدی‌تری به خود گرفته و با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

برای بررسی و گرفتن نوبت اینجا کلیک کنید : نوبت دکتر

 

چرا اینترنتی نوبت دکتر بگیریم؟

همانطور که گفته شد، نوبت دهی آنلاین در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است و بسیاری از افراد که در شهرهای کوچک و بدون امکانات و پزشک متخصص زندگی می‌کنند، زنان باردار که حرکت کردن برایشان مشکل است، سالمندان، معلولان و تمامی افرادی که به هردلیل توانایی پیدا کردن یک پزشک متخصص را ندارند، بهترین گزینه برایشان مراجعه به سایت های پزشکی و نوبت دهی آنلاین است.

درکنار این موارد، ویزیت آنلاین دکتر مزایای دیگری نیز دارد، همچون:

صرفه‌جویی در زمان

در ویزیت آنلاین جدا از اینکه وقتی را در مسیرهای نسبتا طولانی و شاید ترافیک صرف نمی‌کنید، دیگر نیازی به معطلی در مطب دکتر هم ندارید. شما تنها در زمانی که دریافت کرده اید به مشاوره و ویزیت توسط پزشک مورد نظرتان می‌پردازید.

صرفه جویی در هزینه

با عدم مراجعه حضوری، هزینه ای که برای رفت و آمد کنار گذاشته اید، باقی می ماند. همچنین در بسیاری از سایت های پزشکی، هزینه های ویزیت آنلاین دکتر ارزان تر از مراجعه حضوری است.

حق انتخاب زیاد در انتخاب دکتر

شما زمانی که به یک سایت پزشکی مراجعه می‌کنید، برای هر تخصص با تعداد زیادی پزشک متخصص مواجه می‌شوید. در این راستا فقط کافی است که مشخصات و اطلاعات هر یک از پزشکان را مطالعه کرده و سپس اقدام به انتخاب پرشک معالج خود نمایید.

 

 

ملاقات با پزشک در سریع ترین زمان

ضروری است در زمان کرونا ملاقات در کمترین زمان با پزشک صورت بگیرد و بیمار در مطب پزشک ساعت ها منتظر گرفتن نوبت دکتر و همچنین انتظار برای فرارسیدن نوبت خود باشد. با گرفتن نوبت بصورت آنلاین شما در ساعت مقرر براحتی میتوانید در سریعترین شکل ممکن با دکتر ملاقات نمایید.

عدم نیاز به حضور فیزیکی برای گرفتن نوبت

درحالی که هربار خبری تازه از شیوع موج جدید کرونا می‌شنویم، بهتر است همچنان نکات بهداشتی را رعایت و در مکان های شلوغ حاضر نشویم. یکی از مکان های شلوغ و خطرناک نیز بیمارستان ها و کلینیک ها هستند. بهترین کار برای حفظ سلامت خود و دوری از مکان های پرخطر، نوبت دهی آنلاین است! برای این کار دیگر ارتباط و یا تماسی با افراد مبتلا به ویروس کرونا نخواهید داشت.

بهترین روش گرفتن نوبت دکتر

همانطور که عنوان شد، برای مراجعه غیرحضوری به پزشک، می‌توانید به سایت های پزشکی مراجعه نمایید. در این راستا وب‌سایت‌هایی همچون دکتردکتر که 10000 پزشک متخصص برای مشاوره و پاسخ به سوالات در آن حضور دارند، دست شما را در انتخاب پزشکان باز می‌گذارند.

بهترین راه برای گرفتن نوبت دکتر به صورت آنلاین در وب‌سایت دکتردکتر، مراجعه به سایت آن است و پس از انتخاب تخصص خود، با مطالعه و مرور پزشکان پیشنهاد شده، بهترین دکتر را انتخاب و زمان های خالی وی را برای ویزیت آنلاین برگزینید.

همچنین اگر نیازی به ویزیت کامل ندارید، می توانید در وب‌سایت دکتردکتر سوال های خود را با کمترین هزینه ثبت و پاسخ را از پزشکان متخصص بگیرید و حتی مقالات پزشکی روز را در مجله سلامت دکتردکتر مطالعه نمایید..


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز