title
کد خبر: 207657
00
کدام تکنیک رنگ مو برای شما مناسب است؟

رنگ کردن مو دیگر مانند گذشته نیست. امروزه مدل ها و تکنیک های مختلفی برای این کار وجود دارد و شما علاوه بر انتخاب رنگ، تکنیک رنگ کردن مو را نیز انتخاب کنید و از این طریق تنوع و تغییر چشمگیری در ظاهر موهای خود ایجاد کنید.

رنگ کردن مو دیگر مانند گذشته نیست. امروزه مدل ها و تکنیک های مختلفی برای این کار وجود دارد و شما علاوه بر انتخاب رنگ، تکنیک رنگ کردن مو را نیز انتخاب کنید و از این طریق تنوع و تغییر چشمگیری در ظاهر موهای خود ایجاد کنید. علاقه مندان به این حرفه، تمام این تکنیک ها را در دوره آموزش آرایشگری مربوطه آموزش می بینند و با مدل ها و ترکیب رنگ های جدید و متنوع آشنا می شوند.

در دوره های آموزشی یک آموزشگاه حرفه ای، تمام چیزهایی که شما برای تبدیل شدن به آرایشگر رنگ موی خوب نیاز دارید، آموزش داده می شود. مهم ترین این مباحث تکنیک های مختلف رنگ مو است که مسلط شدن به آن ها می تواند جایگاه شغلی شما را ارتقا داده و شما را به درآمدهای بالا برساند. برای اینکه آشنایی با انواع تکینک های رنگ مو در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع تکنیک رنگ مو

هایلایت

هایلایت بهترین راه برای تقویت رنگ موهای طبیعی شماست. اگر دوست ندارید تمام موهای خود را روشن کنید، اما به دنبال تغییر چشمگیری در ظاهر خود هستید، می توانید این روش را امتحان کنید. هایلایت با ایجاد سایه های روشن و تیره در موهای شما باعث ایجاد بعد می شود. این روش می تواند موهای شما را پرپرشت تر و بسیار جذاب تر نشان دهد.

به عنوان مثال اگر رنگ موهای شما قهوه ای است، می توانید از رنگ قهوه ای روشن تر برای هایلایت موهایتان استفاده کنید. هایلایت را می توانید با روش فویل یا بدون فویل انجام دهید که هر دوی آن ها در دوره آموزش رنگ مو به خوبی آموزش داده می شوند. همچنین، امکان استفاده از چندین رنگ در این روش وجود دارد که می تواند سایه های متنوع تری را به رنگ موهای شما اضافه کند.

آموزش رنگ مو

بالیاژ

بالیاژ یک کلمه فرانسوی و به معنی جارو کردن است. دلیل این نوع نامگذاری این است که آرایشگری قلم مو را به صورت حرکات رفت و برگشتی و مانند جارو زدن روی مو می کشد و به صورت نامنظم و تصادفی بخشی از موها را رنگ می کند. در این تکنیک، ریشه مو رنگ نمی شود و رنگ مویی که انتخاب می کنید به تدریج و در یک شیب ملایم از کمرنگ و ملایم و به سمت پررنگ تر شدن پیش می رود. در این روش نیز می توانید از فویل استفاده کنید، اما بهتر است که از فویل استفاده نشود و مرز بین موهای روشن و تیره مشخص نباشد.

افرادی که دوست ندارند زمینه موهای خود را روشن کنند و همچنین نمی خواهند همیشه موهای خود را ریشه گیری کنند، می توانند این روش را انتخاب کنند و بدون شرایط نگهداری و ترمیم دشوار و همیشگی، از رنگ موهای خود لذت ببرند.

آمبره

آمبره مو روشی خاص و جدید است که بسیاری از خانم های جوان را به سمت خود جذب کرده است. در این تکنیک، ریشه مو رنگ نمی شود و از فاصله چند سانتی از ریشه مو، رنگ روشن تر گذاشته می شود. در روش آمبره، مرز بین دو رنگ تیره و روشن کاملا مشخص است و بهتر است که تفاوت رنگ زمینه و رنگ روشن تر تقریبا زیاد باشد.

اگر رنگ موهای زمینه شما روشن است، می توانید از روش آمبره معکوس استفاده کنید. به این ترتیب که رنگ موهای ریشه روشن و رنگی که برای ساقه مو استفاده می شود رنگ تیره تر است. در این تکنیک نیز نیازی به ریشه گیری مو ندارید و می توانید بدون نیاز به ترمیم و نگهداری خاصی برای همیشه موهای آمبره خود را داشته باشید.

سامبره

سامبره نیز روشی شبیه به آمبره است، با این تفاوت که روشن شدن موها مرز مشخصی ندارد و با یک شیب ملایم به سمت انتهای مو پیش می رود. در این روش تفاوت رنگ زمینه مو و رنگ دوم نباید زیاد باشد و فقط می توانید از رنگ یک تا ۲ درجه روشن تر از رنگ زمینه استفاده کنید. سامبره نیز می تواند به صورت معکوس استفاده شود. بنابراین، اگر موهای روشنی دارید، ناامید نباشید. تمام این روش ها را می توانید به صورت معکوس روی موهای خود انجام دهید.

آموزش رنگ و مش

بهترین آموزشگاه برای آموزش رنگ مو

تکنیک هایی که شما در دوره آموزش رنگ مو یاد می گیرید به این چند مورد ختم نمی شود. بلکه، رنگساژ، ریشه گیری، دکلره کردن، ترکیب رنگ های مختلف و انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ با توجه به رنگ پوست مشتری از مهم ترین مباحثی است که در آموزشگاه های معتبر و حرفه ای آموزش داده می شود. بنابراین، اگر می خواهید به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید و درآمد بالایی از این طریق داشته باشید، بسیار مهم است که یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای را انتخاب کنید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه دترلند، آموزشگاهی با سال ها سابقه درخشان در زمینه آموزش آرایشگری است که هنرجویان بسیاری را تعلیم داده و وارد بازار کار کرده است. این آموزشگاه می تواند تمام نیازهای شما را به عنوان یک هنرجو برطرف کرده و بهترین آموزش ها را به شما ارائه دهد.

دترلند علاوه بر آموزش رنگ مو، سایر دوره های آموزش مهم و پرطرفدار مانند آموزش کاشت ناخن،‌ پاکسازی پوست، صافی و احیای مو، کاشت مژه، لیفت و لمینت مژه و ابرو و ... را با بهترین متد آموزشی و مجرب ترین اساتید برگزار می کند.

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه سرفصل های استاندارد، بر اساس سرفصل های تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • برگزاری دوره های آموزشی به صورت کاملا عملی و بر روی مدل های مصنوعی و طبیعی
  • ارائه ابزار و تجهیزات مناسب برای هر دوره آموزشی
  • برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی
  • پشتیبانی ۶ ماهه از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی به جهت مشاوره و رفع اشکال
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه با توجه به سطح بالای آموزش
  • برگزاری کلاس های آموزشی در روزهای تعطیل

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز