title
کد خبر: 206307
00
مرکز مشاوره روانشناسی

کلینیک روانشاسی ایران در زمینه مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، روانشناسی بالینی و فردی، مشاوره پیش از ادواج و... با بهره گری از بهترین متدهای طرحواره درمان و درمان شناختی رفتاری فعالیت می کند.

بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی یعنی ارائه دادن انواعی از خدمات درمانی که توسط متخصص روانشناس در کلینیک روانشناسی ایران اجرا می شود. در جلسات مشاوره به رفتارهای هر فرد در سنین مختلف و رابطه شان توجه می شود. از جمله مهمترین مشاوره ها می توان به مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و مشاوره فردی اشاره کرد. افزون بر آن مشاور روانشناس به نگرانی های عاطفی، شغلی، اجتماعی و... فرد را در نظر گرفته و به شما کمک می کند تا با فشارهای مختلف زندگیتان روبه رو شوید و به کمک او راه حل برای آنها بیابید.

مرکز مشاوره روانشناسی

مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان

روانشناسان معتقد اند که دوره طلایی زندگی هر فرد بازه زمان تولد تا 7 سالگی می باشد، که در آن زمان بیشترین تغییرات در فرد شکل می گیرد. در این دوران ذهن، روان و جسم کودک رشد می کند. همین موضوع به خوبی اهمیت روانشناسی کودک را به شما نشان می دهد. درمان روانشناسی کودک تمام زندگی حال و آینده کودک را تحت شعاع قرار می دهد و باعث رشد و شکوفایی کودک در آینده خواهد شد. از طرفی دیگر اغلب اختلالات روانی در کودکان قابل درمان است.

برترین مرکز مشاوره خانواده خوب در تهران

در مشاوره خانواده به جای بررسی گذشته فرد، به سراغ اتفاقات کنونی می رود و مسائل در حال تجربه را مورد بررسی قرار می دهد. از همان ابتدای جلسه مشاور سع می کند تا به ترمیم روابط آسیب دیده روجین بپردازد. به همین منظور لازم است تا به سراغ یک مشاوره خانواده خوب در تهران بروید.

اگر مشکلاتی با چون اختلاف نظر در بچه دار شدن، خیانت، احتمال طلاق، اختلاف بر سر قدرت، مشکلات عاطفی، ناهماهنگی و نازساگاری ها جنسی، ارتباط غیر موثر و یا اختلاف بر سر قدرت و کنترل در خانواده مواجه هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم که رد اسرع وقت به یک مشاور مراجعه کنید.

مشاوره خانواده خوب در تهران

طرحواره درمانی  و طرحواره درمانگر

از تکنیک طرحواره درمانی، استفاده می شود، تا ذهنیت بزرگسال سالم را بر بیماری فرد حاکم کنیم. طرحواره درمان گر کمک می کند تا کسانی که رفتارها، احساسات، تصمیماتشان تابع ذهنیت های ناسالم شده است، بتوانند مانند یک فرد سالم رفتار کنند.

در این روش از تکنیک های مختلفی بهره گرفته می شود، که هر کدام مخصوص به یک فرد می باشند. این تکنیک ها زمانی اثر بخش خواهند بود که فرد با روان درمانگر خود احساس امنیت و راحتی کند.

در تکنیک رویارویی اولیه، فرد درمان را تصدیق می کند و زمانی که شما به اهمیت آن پی می برید با شما همدردی می کند. در روند باز والدگری حد و مرز دار، شما با کمک درمانگر احساس امنیت، دلسوزی، احترا و نیاز ها عاطفی دوران کودکیتان را برآورده می کنید.

درمان شناختی رفتاری یا رفتار درمانی شناختی چیست؟

رفتار درمانی شناختی که یکی از مهمترین دستاوردهای قرن به شمار می رود که آن را با واژه انقلاب شناختی نیز توصیف می کنند. این نظریه اثربخش ترین روش درمان اختلالات اضطراب و افسردگی به شمار می رود. افزون بر آن از این روش برای کنترل بیماری حادی چون اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی بهره گرفته می شود. درمان شناختی رفتاری یک درمان کوتاه مدت است که در آن روانشناس به فرد می آموزد که احساسات و رفتارهایش را از طریق تغییر باور ها و اعتقاداتش تغییر دهد.

مشاوره روانشناسی آنلاین

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات هر فرد در زندگی اش می باشد، به همین خاطر لازم است تا در ارتباط با این مسئله آموزش کافی ببینید. مشاور پیش از ازدواج به شما کمک می کند تا به شناخت کاملی از فرد مقابلتان دست پیدا کنید. همچنین بتوانید با خواسته ها و توقعات فرد آشنایی پیدا کنید.

جلسات مشاوره ازدواج به صورت فردی و زوجی انجام می شود. مشاور ازدواج، به شما کمک می کند تا بتوانید ترس، خشم و رفتارهای پرخاشگرایانه یتان را کنترل کنید. در این جلسات شما بهتر میتوانید با زیرساخت های همسرتان انشایی پیدا کنید.

ضرورت مراجعه به کلینیک روانشناسی

همه ما در مقطعی از زندگی خود با استرس، اضطراب، نوسانات خلقی و... روبهرور می شویم که ناراختی ها ذهنی برای ما به وجود می آورند. با گذشت زمان این اتفاقات حل می شوند. اما گاهی با مشکلاتی مواجه می شویم که به چالش های بزرگ زندگی ما تبدیل می شوند و ما برای حل آنها به کمک یک متخصص نیاز داریم. در اینجاست که اهمیت مراجعه به کلینیک روانشناسی مشخص می شود. ما نمی توانیم به تنهایی و منطقی رفتار ها خود را تحلیل کنیم. به همین خاطر لازم است تا هر زمان که احساس کردیم که با بحرانی مواجه شدیم و یا زمانیکه می خواهیم تصمیم بزرگی چون ازدواج کردن، انتخاب شغل و... روبه رو هستیم به کلینیک روانشناسی مراجعه کنیم.

مشاوره روانشناسی آنلاین

ما در کلینیک ایران خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین را در فراهم کردیم. این مشاوره برای آن دسته از افراد مناسب می باشد که زمان کافی برای مراجعه به کلینیک روانشناسی را ندارند. همچنین افرادی هستند که نمی توانند رو در رو مشکلاتشان را بیان کنند. در این صورت افراد نیز احساس راحتی بیشتری نیز خواهند کرد و دچار استرس نمی شوند. شما میتوایند به صورت فرد یو روجی در این جلسات مشاوره شرکت نمایید.

سخن پایانی

کلینیک روانشناسی ایران در زمینه مشاوره روانشناسی کودک و خانواده، روان درمانی، استعدادیابی(فردی/شغلی/ورزشی/تحصیلی)، گفتار درمانی، کار درمانی و.... آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

سوالات متداول درباره مشاوره روانشناسی

  1. چرا باید هر سال چکاب روانشناسی را انجام داد؟
    بله؛ لازم به ذکر است که اغلب بیماری های جدی به صورت ناگهانی بروز پیدا نمی کنند. شما می توانید با چکاب روانی خود، احتمال بروز چنین بیماری هایی را به صفر برسانید.
  2. بهترین زمان مراجعه به روانشناس چه زمانی است؟
    زمانی که در احساساتان غرق شدید و یا زمانی که حس خستگی مفرط، خشم، عصبانیت و بی حوصلگی، ناامیدی و... می کنید؛ بهترین زمان مراجعه به روانشناس می باشد.
  3. چرا باید پیش از ازدواج به روانشناس مراجعه کنیم؟
    بسیاری از زوجین را در اطراف خود می بینیم که با هم به مشکل برخوردند و نتوانسته اند توقعات یکدیگر را برآورده کنند. مشاوره پیش از ازدواج کمک می کند تا افراد با شناخت درست خود به درستی در این زمینه تصمیم بگیرند.

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
الهه
1400/10/18 - 21:330 0
چکاپ های روانشناسی هر چند وقت تکرار باید شود ؟
سهیل
1400/10/19 - 19:220 0
ایا گفتار درمانی هم دارید؟
نیما
1400/10/20 - 12:230 0
چکاب روانشناسی رو هر چند وقت یکبار باید انجام بدیم؟
هوشنگ ابتهاج
1400/10/20 - 13:530 0
سلام میخواستم بدونم هزینه های مشاوره به چه صورته؟
sami
1400/10/22 - 09:430 0
قیمت هرساعت چقدره
اگر ارزون کنید خیلیا مراجعه میکنند
الهه
1400/10/23 - 20:360 0
خدمات مشاوره آنلاین هم به شکل مشاوره حضوری صورت میگیره؟
اینستاگرام بهداشت نیوز