title
کد خبر: 204356
00
قیمت لمینت دندان

لمینت یکی از روش‌های زیبایی دندان ها و لبخند است. بسیاری از عوامل نازیبا کردن دندان می تواند با انجام لمینت برطرف گردد. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر زیبایی لبخند تاثیر منفی داشته باشد. عواملی چون زردی و بدرنگی دندان‌ها، فاصله بین دندان ها، شکستگی، لب پریدگی، ترک، خراش و جای خالی تاثیر منفی بر زیبایی دندان ها خواهد داشت.

لمینت یکی از روش‌های زیبایی دندان ها و لبخند است. بسیاری از عوامل نازیبا کردن دندان می تواند با انجام لمینت برطرف گردد. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر زیبایی لبخند تاثیر منفی داشته باشد. عواملی چون زردی و بدرنگی دندان‌ها، فاصله بین دندان ها، شکستگی، لب پریدگی، ترک، خراش و جای خالی تاثیر منفی بر زیبایی دندان ها خواهد داشت.

این مشکلات اگر درد دندان های جلویی وجود داشته باشد حالتی نازیبا به دندان ها و لبخند می‌دهد. بسیاری از افراد به دلیل داشتن این مشکل اعتماد بنفس خود را از دست می‌دهند و از حضور در جمع و لبخند زدن خودداری می کنند.

روش کار لمینت دندان

بهتر است به طور مختصر بدانیم که لمینت به چه صورت می‌تواند نازیبایی ها و مشکلات دندان را برطرف نماید. لمینت ها لایه های نازک و مقاوم هستند که با قرار گیری بر روی دندان ها، نقص و مشکلات ظاهری را به خوبی پوشش می‌دهند. انواع نامرتبی دندان، بدرنگی، فواصل و کوتاهی و بلندی، شکستگی، لب پریدگی و... با این روش مخفی می‌شود.

همچنین لمینت می‌تواند بر مقاومت و استحکام دندان‌ها نیز بیفزاید. اگر لمینت در کلینیک معتبر، توسط پزشک متخصص و استفاده از لمینت های مرغوب انجام شود، زیبایی دندان های شما بعد از انجام همگان را شگفت زده می‌کند. لذا افرادی که در شمال تهران هستند برای انجام بهترین لمینت دندانی شمال تهران می‌توانند به کلینیک ایمپلنتیا مراجعه کنند و با انجام مشاوره رایگان و تخصصی اقدام به لمینت دندان خود کنند.

 

عوامل موثر بر قیمت لمینت دندان

هزینه و قیمت لمینت دندان می‌تواند به عوامل متفاوتی بستگی داشته باشد. قیمت لمینت به عواملی چون:

  • تعداد دندان‌های لمینت شده
  • شرایط و وضعیت دندان‌ها قبل از از مبادرت به روکش کردن
  • کیفیت روکش‌ها
  • مقدار کار و آماده سازی دندان ها به منظور اجرای صحیح لمینت بستگی دارد.

 

انواع لمینت و قیمت های متفاوت

لمینت ها بر اساس جنس و مواد ساخته شده میتواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. در ادامه انواع لمینت به شما معرفی می شود.

لمینت های سرامیکی: در این نوع از لمینت ها از ترکیبات شیشه استفاده نشده و به منظور بالابردن استحکام آن از عناصری مانند اکسید زیرکونیوم و سرامیک استفاده می شود. این لمینت ها استحکام بالایی دارند و کمتر حالت شکننده پیدا می‌کنند.

لمینت های فلدسپاتیک: این لمینت ها بسیار شفاف و نازک هستند و زیبایی و ظرافت خاصی دارند. عناصر اصلی در ساخت این لمینت از شیشه و دی اکسید سیلیکون تشکیل شده است. اما به دلیل استفاده از شیشه در آن نسبت به دیگر لمینت ها شکنندگی بیشتری دارد. البته به دلیل ضخامت پایین نیاز به تراشیدن دندان اندک و به صفر می‌رسد.

لمینت های IPS EMAX : این لمینت های زیبا دارای استحکام خوبی هستند و توان تحمل فشار بسیاری را دارند. در ساخت این گونه از لمینت ها از سیلیکات و سرامیک استفاده می گردد.

زیبایی و شفافیت شیشه و استحکام سرامیک می تواند ترکیب خوبی به وجود بیاورد.

لمینت های گلس سرامیکی: در این نوع از لمینت ها نیز ترکیبی از شیشه و سرامیک دیده می شود اما مقدار شیشه نسبت به موارد مشابه بالاتر است تا امکان ساخت لمینت با ضخامت های بسیار پایین فراهم گردد. از لحاظ شفافیت و رنگ بندی کیفیت خوبی دارند و بسیار طبیعی به نظر می رسند.

البته انواع لمینت دیگر با برند ها و مشخصات دیگر وجود دارد که تنها به درجه بندی قیمتی آنها در ادامه مطلب اشاره خواهد شد.

 

ترتیب قیمت لمینت های مختلف

در ادامه چند نوع از لمینت های مورد استفاده همراه با ضخامت روکش و ارزشمند بودن به شما معرفی می شود. در این لیست به ترتیب شاهد انواع ارزان قیمت به گران هستیم:

  • لمینت دندان زیرکونیا B : این نوع از لمینت دارای ضخامت 0.6 سانتی متر است و در بیشتر موارد دارای ضمانت یک ساله است.
  • لمینت دندان زیرکونیا A : این لمینت ها ظریف تر از مورد بالا هستند و0.5 سانتی متر ضخامت دارند. انواع لمینت با ضمانت دو ساله عرضه می شود.
  • لمینت دندان vita : این نوع لمینت ها ظرافت و ضخامت کمتری داشته و با 0.4 سانتی متر دارای 2 سال ضمانت است.
  • لمینت دندان IPS Emax: این لمینت ها که تا 0.3 سانتی متر ضخامت دارند از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در بیشتر موارد با ۵ سال ضمانت عرضه می گردند.
  • لمینت های فلدسپاتیک: از انواع لمینت ظریف به حساب می آید و دارای ضخامت 0.2 سانتی متر است. ضمانت سلامت و شکستگی این نوع از لمینت ها ۵ ساله می باشد.
  • لمینت گلس سرامیکی: این لمینت نیز با ضخامت اندک 0.2 سانتی متر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ضمانتی ده ساله دارد.
  • لمینت Real life: این لمینت ظریف و با کیفیت 0.2 سانتی متر ضخامت داشته و با داشتن ضمانتی ده ساله کیفیت و قیمتی بالا دارد.

 

 

متداول ترین لمینت از لحاظ کیفیت و قیمت

در بیشتر موارد لمینتی که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت مطلوبی را ارائه دهد، لمینت سرامیکی است. البته انواع کامپوزیتی هم وجود دارد که به دلیل قیمت کمتر استقبال خوبی دارد. این لمینت دارای مزیت و ویژگی های زیر است:

  • نسبت به دیگر لمینت ها استحکام بالایی دارد.
  • دارای زیبایی و درخشش بسیار خوبی است.
  • به خوبی می تواند عیوبی مانند فواصل دندانی، نامرتبی، لب پریدگی، شکستگی، لکه های نازیبا و... را پوشش دهد.
  • از این لمینت می توان برای دندان هایی که به سمت داخل نیز انحراف پیدا کرده‌اند استفاده نمود.
  • مقاومت مطلوبی در برابر تغییر رنگ دارد.
  • طول عمر بالایی دارد

علاوه بر کیفیت لمینت، مرکز ارائه دهنده این خدمات و تخصص پزشک زبردست می تواند در انجام مطلوب این فرایند موثر باشد . افرادی که به دنبال یک دندانپزشکی در ولنجک هستند، کلینیک دندانپزشکی زیبایی ایمپلنتیا با کمک از کادری مجرب و بهره گیری از بهترین مواد می تواند لبخند زیبایی را به شما هدیه کند.


 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز