title
کد خبر: 196855
00
درخواست پرستاران از وزیر بهداشت

بیش از ۲۰ هزار نفر از جامعه محترم پرستاری پیرامون انتخابات دکتر آرمین زارعیان برای تصدی پست معاونت مراقبت پرستاری وزارت بهداشت حمایت کردند.

به گزارش بهداشت نیوز، بیش از ۲۰ هزار نفر از جامعه محترم پرستاری پیرامون انتخابات دکتر آرمین زارعیان برای تصدی پست معاونت مراقبت پرستاری وزارت بهداشت حمایت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

حمایت بیش از ۲۰ هزار نفر از جامعه محترم پرستاری پیرامون انتخابات دکتر آرمین زارعیان برای تصدی پست معاونت مراقبت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

استاد فرهیخته جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام و علیکم

پس از چهار دهه از عمر پر برکت و مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم اکنون با روی کار آمدن دولت انقلابی، فرهیخته و توانمند که با هدایت و رهبری حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهی اساتید بزرگ و توانمندی همچون جنابعالی، پا به میدان پر تلاطم و جهادی خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی گذاشته، بار دیگر بارقه‌های امید در دل مردم شریف ایران روشن گشته است. بی شک همراهی اساتید برجسته و توانمند برای به ثمر نشستن اهداف والا دولت انقلابی، یکی از مؤلفه‌های مهم جهت پیمودن این راه پر مخاطره و ارزشمند می‌باشد. پس از بررسی‌های فراوان و مشورت‌های بسیار که توسط اساتید، همکاران عزیز و گرامی بالین و دانشجویان نخبه جامعه پرستاری صورت گرفت، متفق‌القول نظر همه این عزیزان بر آن شد که جناب دکتر آرمین زارعیان که شخصی اثر گذار و برجسته در بین جامعه محترم پرستاری می‌باشد، توان یاری شما در راه دفاع از آرمان‌ها و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دارا می‌باشد. ایشان با کوله باری از تجربه و توانمندی‌های علمی _ مدیریتی برجسته، سال‌ها در مقام استادی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش و هیأت ممتحنه، ارزشیابی و برنامه ریزی رشته پرستاری به خدمت صادقانه مشغول بوده اند که پس از ریاست دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش، هم اکنون معاون طرح، برنامه ریزی و بودجه دانشگاه علوم پزشکی ارتش می‌باشند. فلذا از آن استاد فرهیخته و مقام مسئول درخواست می‌گردد که در صورت صلاحدید، جناب دکتر زارعیان جهت تصدی معاونت مراقبت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جانب حضرتعالی انتصاب گردد. پیشاپیش از حسن توجه شما کمال تشکر را داریم؛ و من الله توفیق

بیش از ۲۰ هزار نفر از جامعه محترم پرستاری کشور


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز