title
کد خبر: 195937
00
تشکیل پنج تیم سیار شرکت شهر سالم برای واکسیناسیون کرونا کارکنان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهرسالم از تشکیل پنج تیم سیار واکسیناسیون توسط شهرداری تهران جهت تسریع در تزریق واکسن در مناطق 22گانه تهران خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز ، دکتر حمید چوبینه درباره واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: واکسیناسیون پرسنل شهرداری طی چند روز گذشته آغاز شده و در تلاشیم که اقدامات لازم با سرعت هر چه بیشتر در این راستا انجام گیرد.

وی افزود: با هماهنگی حراست شهرداری تهران 5 تیم سیار واکسیناسیون برای مناطق مختلف شهرداری تهران تشکیل شده که هم این اقدام جهت رفاه حال نیروهای شهرداری بوده و هم سبب تسریع در امر واکسیناسیون می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم روزانه هر تیم سیار واکسیناسیون 300 تا 400 نفر را بتوانند انجام دهند و از این طریق هر روز ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نفر واکسن کرونا دریافت کنند.

دکتر چوبینه گفت: این 5 تیم سیار هر روز در یک منطقه از مناطق 22 گانه تهران فعالیت خواهند داشت و علاوه بر پرسنل شهرداری به تدریج شهروندان می‌توانند از این تیم‌های واکسیناسیون بهره‌مند شوند.

منبع: روابط عمومی شرکت شهر سالم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز