title
کد خبر: 194197
00
 سمینار «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری»

افتتاح سمینار «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری» با حضور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی .

به گزارش بهداشت نیوز، سمینار «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری»، ۱۴ مرداد با سخنرانی دکتر امیرعلی حمیدیه، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی افتتاح می‌شود.
همچنین، دکتر محمدرضا صادقی، رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، دکتر علی صادقی‌تبار، مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا و دکتر سمیه کاظم‌نژاد، دانشیار و مدیر گروه پزشکی بازساختی پژوهشگاه ابن‌سینا و دبیر علمی سمینار از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه این سمینارند. 
سمینار کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری با محورهای جایگاه کنونی سلول‌درمانی در درمان ناباروری زنان، پیشرفت سلول‌های بنیادی در درمان ناباروری مردان، تازه‌ها و کاربرد مهندسی بافت در درمان ناباروری و نقش بانک سلولی در درمان ناباروری، از سوی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا و با  همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
این سمینار دارای امتیاز آموزش مداوم است، به صورت آنلاین در فضای اسکای‌روم برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی اینستاگرام معاونت آموزش پژوهشگاه ابن‌سینا به نشانی ari_education@ یا وب‌سایت پژوهشگاه به نشانی avicenna.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز