title
کد خبر: 191800
00
پیام تسلیت دکتر جاسبی در پی درگذشت رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف

در پی درگذشت دکترعلی محمد رنجبر ، چهره ماندگار و رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف ،پیام تسلیتی از سوی دکتر عبدالله جاسبی،عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد.

به گزارش بهداشت نیوز، در پی درگذشت دکترعلی محمد رنجبر ، چهره ماندگار و رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف ،پیام تسلیتی از سوی دکتر عبدالله جاسبی،عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد.

متن پیام تسلیت دکتر جاسبی به شرح ذیل است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام»

با کمال تاسف و تاثر، اطلاع یافتم ،استاد فرهیخته و گرانقدر ، دکتر علی محمد رنجبر ، چهره ماندگار و استاد برجسته رشته مهندسی برق کشور پس از عمری مجاهدت علمی و پژوهشی و تربیت بسیاری ازمدیران و مهندسان صنعت برق امروز کشور ، دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافته اند.

اینجانب بر خود لازم می دانم ، ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم آن عزیز سفرکرده به دیار قرب الهی،درگذشت این استاد برجسته ، اخلاق مدار، پرتلاش و خدمتگزار که در دوران حیات پرثمرشان،افزون بر تلاش‌های صادقانه، متعهدانه و گره‌گشا در صنعت برق و انرژی ایران، با همت و اراده ای ستودنی، همکاری با مجامع دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی را تداوم بخشیدند و در مسوولیت های مختلف علمی و اجرایی نظیر ریاست دانشگاه صنعتی شریف،نزدیک به دو دهه ریاست منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی،معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی و ریاست پژوهشگاه نیرو ،منشا خدمات ارزشمند و گرانقدری بودند را به جامعه دانشگاهی و مهندسی کشور ،دوستان و همکاران و شاگردان ایشان ،صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال،برای آن فقید سعید ،رحمت واسعه الهی و برای خانواده معززشان ،صبر و شکیبایی،سلامتی و طول عمر با عزت و سعادت مسالت نمایم.

 

عبدالله جاسبی

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز