title
کد خبر: 191065
00
چگونه بهترین کلینیک کاشت مو را بیابیم؟

کاشت مو نوعی جراحی است که معمولا در کلینیک کاشت مو انجام می شود. در حال حاضر، روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای انتخاب کلینیک مناسب می توانید به سایت پی جو مراجعه کنید. این سایت با گردآوری اطلاعات کلینیک های سراسر کشور انتخاب را برای بیماران راحت تر کرده است.

به گزارش بهداشت نیوز، ریزش مو و طاسی یک مشکل رایج است که در اثر وراثت یا افزایش سن رخ می دهد. با توجه به اینکه مو نقش زیادی در زیبایی ظاهری دارد، ریزش مو اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد. برای درمان این مشکل راهکارهای زیادی وجود دارد که موثرترین آن ها کاشت مو است. در این روش که در کلینیک کاشت مو انجام می شود، فولیکول های مو از مناطقی که حاوی مو هستند برداشته شده و به منطقه دچار طاسی پیوند زده می شوند.در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم تا لیست کاملی از کلینیک های کاشت مو در شهر خود را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

 

در کلینیک کاشت مو از چه روش هایی برای درمان طاسی استفاده می شود؟

در حال حاضر، روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که عبارتند از:

پیوند واحد فولیکولی (FUT)

روش FUT برای افرادی که بخش بزرگی از سرشان دچار طاسی شده، مناسب است. بعد از اینکه پوست سر به صورت موضعی بی حس شد، پزشک از ناحیه ای که حاوی مو است به اندازه یک نوار باریک بر می دارد. این ناحیه بخیه خورده و نوار برداشته شده طی یک فرآیند میکروسکوپی به قطعات کوچکی به نام گرافت تقسیم می شود. پزشک در محل طاسی حفره های ریزی ایجاد کرده و گرافت ها را داخل آن ها قرار می دهد. سپس محل جراحی را پانسمان می کند.لیست کلینیک کاشت مو در شیراز ، اصفهان و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید.

استخراج واحد فولیکولی (FUE)

FUE یک روش مدرن است که بدون ایجاد برش و بخیه روی سر انجام می شود. از روش FUE برای کاشت ابرو، ریش و سبیل هم استفاده می شود. این روش برای افرادی که موهای کم پشت دارند، بسیار مناسب است.

برای انجام روش FUE، موی سر تراشیده شده و فولیکول های مو به طور جداگانه از آن خارج می شوند. پزشک حفره های کوچکی در پوست سر ایجاد کرده و این فولیکول ها را داخل آن ها قرار می دهد. سپس در مرحله آخر پوست سر را پانسمان می کند. با توجه به اینکه این حفره ها خیلی کوچک هستند، بدون بخیه بهبود پیدا می کنند.

روش های مختلف کاشت مو در کلینیک کاشت مو

روش SUT

در روش SUT، از دستگاه پیشرفته ای به نام SAFER برای کاشت مو استفاده می شود. در نتیجه، سرعت کار بالا رفته و احتمال بروز خطا به حداقل می رسد. SUT یک روش کم تهاجمی محسوب می شود و به همین دلیل نسبت به سایر روش ها دوره بهبودی کوتاه تری دارد. استفاده از این روش در کلینیک کاشت مو باعث می شود که فرد برای انجام فعالیت های روزمره خود با محدودیت مواجه نشود.

روش Micro FIT

کاشت مو در این روش همانند تکنیک SUT توسط دستگاه انجام می شود. با این حال، دستگاه مورد استفاده در روش Micro FIT در مقایسه با SUT پیشرفته تر است. این روش امکان برداشت واحدهای فولیکولی بسیار کوچک را فراهم می کند. به همین دلیل، نتیجه کار مطلوب تر و طبیعی تر خواهد بود.

روش ترکیبی

گاهی اوقات در کلینیک کاشت مو از 2 روش FUT و FUE به طور همزمان استفاده می شود. در روش ترکیبی، پزشک با استفاده از تکنیک FUT کاشت مو را انجام می دهد و سپس از تکنیک FUE برای افزایش تراکم موها کمک می گیرد. این روش با خونریزی همراه بوده و به بخیه زدن نیاز دارد.

کاشت مو با موهای بدن (BHT)

اگر سر فرد فاقد موی کافی باشد، می توان از موهای سایر نقاط بدن مثل قفسه سینه استفاده کرد. درصد موفقیت این روش که فقط برای مردان انجام می شود در مقایسه با سایر روش ها کمتر است. چون بین رشد موهای سر و موهای بدن تفاوت وجود دارد.

 

چگونه یک کلینیک کاشت مو خوب پیدا کنیم؟

در حال حاضر، کلینیک های مختلفی در زمینه کاشت مو فعالیت می کنند که همه آن ها مدعی هستند از بهترین روش برای انجام این کار استفاده می کنند. به همین دلیل، ممکن است انتخاب یک کلینیک مناسب برای بیشتر افراد سخت باشد. اگر کادر درمان کلینیک از تجربه و مهارت کافی برخوردار نباشند، نتیجه کاشت مو مطلوب نخواهد بود. کلینیک زیبایی که خدمات کاشت مو انجام میدهند را در سایت پی جو بیابید. مانند کلینیک زیبایی در شیراز ، اصفهان و سایر شهرهای ایران که براحتی در دسترس شماست.

چنانچه در نقاط مختلف ایران در جستجوی کلینیک کاشت مو هستید، می توانید به سایت پی جو مراجعه کنید. این سایت لیستی از بهترین کلینیک های کاشت مو را در اختیار شما قرار می دهد. در سایت پی جو می توانید آدرس و شماره تلفن کلینیک ها را مشاهده کنید. همچنین به نمونه کارهای آن ها در زمینه کاشت مو دسترس پیدا کرده و با آگاهی بیشتری کلینیک مناسب را انتخاب کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز