title
کد خبر: 190413
00
بیانیه سازمان نظام روان شناسی و مشاوره  در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری

ملت بزرگ، ایران اسلامی در قرن جدید وارد مرحله و تاریخی خود شده است . طلوع قدرت جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بلا منازع در منطقه و هژمونی جهان نوید سال هایی روشن و پر طلوع می دهد. ایران اسلامی در برهه حساس و تاریخ ساز خویش،در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وانتخابات شوراهای اسلامی قرار دارد.

به گزارش بهداشت نیوز، امروز که ایران اسلامی با مقاومت و روحیه انقلابی ،اهداف دشمن را در تحریم های ظالمانه ناکام گذاشته و در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی دستاورد های شگرفی را نظاره گر است و می رود تا با همت متخصصین داخلی و تولید واکسن  بومی بحران جهانی بیماری کوید ۱۹ را پشت سر بگذارد اما با آسیب ها و مشکلات متعدد اقتصادی و اجتماعی نیز مواجه بوده که  بر روی دوش مردم عزیزو نجیب و صبور ما سنگینی می کند و نیاز به دولتی قوی و مردمی دارد.این با اقدام قاطع و با تکیه بر توانایی ها و استعداد های داخلی این مرز و بوم مشکلات را حل نماید و آلام مردم و آسیب های روان شناختی آن ها را تسکین بخشد .

جامعه روان شناسی کشور معتقد است که مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دنبال شکل گیری یک دولت "کارآمد"با رویکرد "جهادی "و" انقلابی " هستند تا بتوانند به نیاز ها و تقاضاهای آن ها پاسخ دهد. مردم می خواهند با رای قاطع و هوشمند خود ،نفس تازه ای به کالبد قوه مجریه بدهند.مردم دنبال "ایران قوی"،"سربلند"با مجریانی شجاع ،پاکدست،با کفایت،مدیر،مدیرو با ایمان هستندتا مسیر پیشرفت و توسعه کشور شتاب و سرعت بیشتری بگیرد.دولتی که دغدغه حل سریع مشکل اشتغال،ازدواج و مسکن جوانان گرانی  ،فقر ،فساد و تبعیض و دهها آسیب روانی و اجتماعی دیگر داشته است تا آثار این آسیب هاکه بر چهره این نظام نشسته است را بزداید.

جامعه فرهیخته روان شناسی ایران همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها هم با دوش با سایر اقشار مردم از حضور در صحنه های مبارزه و جهاد در التیام رزمندگان دوران دفاع مقدس تا حضور در کنار مردم آسیب دیده در بحران های طبیعی مانند زلزله و سیل تا روز های سخت پاندمی کرونا و مقابله با آسیب های روان شناختی آن احساس مسئولیت کرده ؛وظیفه خود را بدون هیچ توقعی به انجام رسانده است و آماده است که در حاکمیت  نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه شروع گام دوم انقلاب در سطوح مختلف دولت آینده ایفا نقش نموده و به مسئولیت های تاریخی ،اجتماعی و علمی خود جامعه عمل بپوشاند.

جامعه روان شناختی ایران در شرایط فعلی نیز در حمایت و وفاداری از رهبرفرزانه انقلاب  آماده انجام وظیفه ملی و انقلابی خود در حضور پای صندوق های رای است‌.

جامعه روان شناسان و مشاوران به عنوان بخشی از دریای عظیم مردم در روز ۲۸ خرداد یکبار دیگر با حضور در پای صندوق رای اراده و ایمان و وفاداری خود را نسبت به انقلاب ،رهبری و نظام نشان خواهد دادو از همه آحاد جامعه دعوت می کند که در این اقدام ملی و انقلابی با ما همراه باشند وهم چون گذشته دشمنان این مرز و بوم را نا امید و به خفت و ذلت نشانند.

در رسیدن به اهداف شان که همانا عدم مشارکت مردم در سرنوشت خویش می باشد.

حضور مردم در پای صندوق رای در روز جمعه ۱۴۰۰/۳/۲۸ نشانه مسئولیت پذیری ومشارکت در سرنوشت خود شما باشد.

سازمان نظام روان شناسی و مشاوره


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز