title
کد خبر: 189902
00
اطلاعاتی که راجع به دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی باید بدانید

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ، نوعی از دستگاه تصفیه آب به شمار می رود که حجم آب خروجی بیشتری نسبت به دستگاه تصفیه آب خانگی داراست. تصفیه آب خانگی به صورت نرمال توان تصفیه آب در حدود 50 لیتر در شبانه روز را داراست . درحالیکه تصفیه آب نیمه صنعتی با توجه به مدل آن توانایی تصفیه تا 2000 لیتر در شبانه روز را دارا می باشد.

 

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ، نوعی از دستگاه تصفیه آب به شمار می رود که حجم آب خروجی بیشتری نسبت به دستگاه تصفیه آب خانگی داراست. تصفیه آب خانگی به صورت نرمال توان تصفیه آب در حدود 50 لیتر در شبانه روز را داراست . درحالیکه تصفیه آب نیمه صنعتی با توجه به مدل آن توانایی تصفیه تا 2000 لیتر در شبانه روز را دارا می باشد.

تصفیه آب نیمه صنعتی برای مدارس ، ادارات ، کافه ها و رستوران ، کارگاه های صنعتی ، تولید مواد شوینده و قلیایی ، تامین آب آکواریم ، دامداری و مرغ داری ، باغ و ویلا ، گلخانه و سایر مصارفی که نیاز دائمی به آب تصفیه شده و عاری از فلزات سنگین و مواد شیمیایی و باکتری های مضر دارند ، کاربرد دارد.

دستگاه های نیمه صنعتی در مدل های 200 گالن ، 400 گالن ، 800 گالن و 1600 گالن عرضه می شوند که به آنها اشاره خواهیم کرد.

سیستم کاری دستگاه نیمه صنعتی تقریبا مشابه دستگاه های خانگی می باشد و دارای سیستم اسمز معکوس و فیلتر ممبران می باشد .برخی از دستگاه های نیمه صنعتی ابعادی مشابه ابعاد دستگاه خانگی و برخی ابعاد بزرگتری دارند.

انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالنی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن دارای 2 ممبران 100 گالنی و یک پمپ نیمه صنعتی می باشد . این دستگاه توانایی اسمی تصفیه 600 لیتر را دارد ولی از آنجایی که نمی توان از تمام توان اسمی دستگاه تصفیه آب استفاده کرد برای مصارفی که تا 200 لیتر در شبانه روز نیاز به آب تصفیه شده دارند مناسب می باشد .

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالنی

این دستگاه یکی از مدل های پر کاربرد دستگاه نیمه صنعتی به  شمار می رود . تصفیه آب 400 گالنی به صورت اسمی 1200 لیتر  ولی توان واقعی آن 600 لیتر را در شبانه روز تصفیه می کند . دستگاه 400 گالن در 2 مدل عرضه شده است .

مدل اول ، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن با 4 ممبران و 2 پمپ نیمه صنعتی و فیلتر های اسلیم 20 اینچ می باشد. ابعاد این دستگاه نسبت به مدل هاب دیگر بزرگتر و ارتفاع آن تقریبا 1 متر می باشد.

مدل دوم ، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با یک ممبران 400 گالنی و یک پمپ و فیلتر های 10 اینچ می باشد. تفاوت این دستگاه با مدل اول در توان دستگاه ها می باشد . دستگاه با دو پمپ به دلیل تقسیم فشار بین پمپ ها و ممبران طول عمر بیشتری دارد.

دستگاه تصفیه آب 800 گالنی و 1600 گالنی

این دستگاه ها برای مصارفی که بالای 1000 لیتر آب تصفیه شده در شبانه روز نیاز دارد مورد استفاده قرار می گیرد . دستگاه تصفیه آب 800 گالنی دارای 2 ممبران 400 گالن و دستگاه 1600 گالنی دارای 4 ممبران 400 گالن دارد.

فیلتر ها و لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

این دستگاه ها سه فیلتر پیش تصفیه ، فیلتر ممبران و فیلتر پست کربن دارند . فیلترهای پیش تصفیه بسته به مدل آن 10 اینچ یا 20 اینچ می باشند . برای عملکرد بهتر دستگاه بهتر است یک فیلتر جامبو قبل از دستگاه نصب شده تا طول عمر فیلتر های دستگاه افزایش بیابد. دستگاه نیمه صنعتی مخزن ندارد و معمولا مصرف کننده بسته به نیاز خود مخزن 500 یا 1000 لیتری سه لایه پی وی سی و یک فلوتر برقی بر روی مخزن تهیه می کند .

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

شرکت بازرگانی پاکاب گستر ، بزرگترین مرکز تخصصی تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی ، آماده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه انواع تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی و آزمایشگاهی با قیمت مناسب و نصب و ارسال رایگان و گارانتی معتبرمی باشد .

تمامی دستگاه های نیمه صنعتی بازرگانی پاکاب گستر دارای قطعات اصلی و تایوانی می باشند.

شما می توانید به صورت حضوری به نمایندگی مرکزی پاکاب گستر واقع در تهرانسر بلوار لاله پلاک 125 مراجعه و یا با شماره های 09126464625 و 44575212 تماس حاصل بفرمایید.

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز