title
کد خبر: 189022
00
۲۰ خانه محروم توسط بسیج سازندگی در فراهان احداث می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: درحال حاضر ۲۰ واحد مسکن محرومین در سال جاری توسط بسیج سازندگی ناحیه فراهان در دست احداث است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: درحال حاضر ۲۰ واحد مسکن محرومین در سال جاری توسط بسیج سازندگی ناحیه فراهان در دست احداث است.
سرهنگ نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهان به عنوان یکی از مجموعه‌های بسیج با حمایت ویژه از طرح‌های محرومیت زدایی در سطح شهرستان با کمک بسیج سازندگیحوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح روستا‌ها و شهر‌ها توانسته است اقدامات عام المنفعه زیادی در جهت خدمت بی منت به شهروندان ارائه نماید.
وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بسیج افزود: بسیج یک مجموعه عظیمی است که چتر آن بر خدمت به آحاد مختلف مردم و ادارات و نهاد‌ها به منظور تسهیل گری گسترده شده ست.
نجفی اظهارکرد: درحال حاضر امسال ۲۰ واحد مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی ناحیه فراهان در دست احداث است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: به برکت بسیج و روحیه بسیجی توانسته ایم از بسیاری از سختی‌ها و مشکلات بعد از انقلاب سرافرازانه گذر کنیم.
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز