title
کد خبر: 188324
00
9 شهرستان این استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند

هم اکنون حدود دو سوم شهرستانهای خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اما این شهرستانها جمعیت کمتری را در خود جای داده‌اند.

به گزارش بهداشت نیوز، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۹ شهرستان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند که این شهرستانها بیشترین جمعیت استان را در خود جای داده‌اند.

دکتر مهدی قلیان افزود: هم اکنون شهرستان‌های نیشابور، درگز، قوچان، مشهد، بینالود، تربت‌حیدریه، کاشمر، سبزوار و گناباد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود دو سوم شهرستانهای خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اما این شهرستانها جمعیت کمتری را در خود جای داده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شهرستانهایی نظیر کلات، سرخس، تربت‌جام، باخرز، تایباد، خواف، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان، خلیل آباد، بردسکن، جغتای، داورزن، جوین، خوشاب و فیروزه در وضعیت زرد هستند.

وی با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا با شیب کند در خراسان رضوی افزود: هم اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه ناشی از کرونا در این استان حدود ۲۰۰ نفر است.

دکتر قلیان اول ادامه داد: تعداد کل بستری شدگان کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی نیز به کمتر از هزار نفر کاهش یافته است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز