title
کد خبر: 188023
00
حمایت جبهه‌ محیط زیست نیروهای مردمی انقلاب اسلامی از آیت الله رئیسی

جبهه‌ی محیط زیست نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

به گزارش بهداشت نیوز،‌ جبهه‌ی محیط زیست نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

متن بیانیه به این شرح است؛

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرّحیم

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

اقدام شایسته حضرت آیت الله دکتر حاج سیدابراهیم رئیسی در ورود به کارزار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را که انشالله طلیعه‌ و  آغاز دوران جدیدی از حیات طیبه‌ئ انقلاب اسلامی و تحقق فرامین نورانی بیانیه گام دوم آن می باشد ارج نهاده و اعلام میداریم در نیل به آرمانهای والای دولت جوان و انقلابی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

جبهه محیط زیست نیروهای مردمی انقلاب اسلامی به عنوان یک مجموعه مردم نهاد انقلابی معتقد است که در شرایط کنونی کشور چه از لحاظ داخلی یا بین المللی، هیچکس به اندازه آیت الله رئیسی ظرفیت لازم و کافی را برای تشکیل دولت انقلابی، کارآمد، پاکدست و فساد ستیز نداشته و در این راستا از سایر کاندیداهای محترم اصولگرا که با حضور خود به اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران در دوران تاریخ ساز پیش رو و به ریاست جمهوری حضرت آیت الله رئیسی کمک خواهند نمود، صمیمانه قدردانی می نماید.

امروز نقش کم نظیر مدیر مدبر، مجاهد نستوه و انقلابی وارسته حضرت آیت الله رئیسی در ایجاد وحدت کلمه و جذب حداکثری  نیروها و تخصص های امت حزب الله و عاشقان این مرز و بوم ، بر هیچ انسان آگاهی پوشیده نیست، لذا حضور چنین شخصیتی را در عرصه‌ئ انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران مغتنم شمرده و اعلام میداریم، *جبهه محیط زیست نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با تمام توان و کلیه امکانات خود در سراسر کشور بصورت تمام قد، حامی و طرفدار کاندیدای اصلح نیروهای انقلاب بوده و به یاری پروردگار دِین خود را در این دوران حساس تاریخی به ایران سربلند اسلامی، امت بزرگ اسلام، هم میهنان ارجمند و مقام شامخ ولایت اداء خواهد نمود.

در پایان از خداوند منان مسئلت داریم که ما را از صالحان و خادمان دین و دنیای بندگانش قرارداده و همواره شایستگی پشتیبانی، دفاع و جان نثاری در راه ارزشهای والای الهی را داشته باشیم.

السلام علیٰ منِ التّبع الهُدی

جبهه محیط زیست نیروهای مردمی انقلاب اسلامی

منبع: فارس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز