title
کد خبر: 187798
00
نامه دکتر زالی برای  دلجویی از خبرنگار آسیب دیده

دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای خبرنگار یکی از رسانه ها، خواستار پیگیری وضعیت درمانی و دلجویی از وی شد.

به گزارش بهداشت نیوز، متن نامه دکتر زالی به شرح زیر است:

"خواهر گرامی سرکار خانم کریمی

مدیر محترم روابط عمومی دانشگاه

سلام علیکم

با توجه به حادثه تلخ پیش آمده در رابطه با یکی از خبرنگاران محترم رسانه سرکار خانم فائزه مومنی که موجب تکدر خاطر شدید اعضای هیات رئیسه دانشگاه شد، لازم است در اسرع وقت مراتب عذر خواهی و پوزش این دانشگاه از ایشان و همچنین جامعه وزین خبری اعلام شود و ضروری است در اسرع وقت برای دعوت و دلجویی از ایشان اقدامات لازم انجام شود.

با توجه به تعامل سازنده و راهبردی بین زحمتکشان خدوم عرصه سلامت و همکاران عزیز در عرصه خبری که ضرورت آن در این روزهای سخت مقابله با کرونا بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، حفظ این رابطه وثیق با اصحاب رسانه واستمرار آن بیش از هر زمان دیگری باید مورد ابرام قرار گیرد.

خواهشمند است با استفاده از همه ظرفیتهای اداری در زمینه تعمیق این روابط بیش از هر زمان دیگری اهتمام ورزید .

از آنجایی که در یکی از بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه و تحت نظر رییس بیمارستان خدمات درمانی به ایشان ارایه شده است، ضروری است تا حصول نتیجه قطعی درمان پیگیری های لازم انجام شود."


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز