title
کد خبر: 185579
00
اعزام پرستار سالمند و کودک در منزل با قیمت مناسب

امروزه شرایطی مانند زندگی ماشینی و شهری ، محدودیت های رفت و آمد ، درگیری های روزمره و مشاغل زیاد همچنین ترافیک و فاصله زیاد بین محل سکونت و مکان های پزشکی-پرستاری باعث شده اند تا فرزندان نتوانند از والدین خود آنگونه که شایسته هستند پرستاری و مراقبت کنند در صورتی که امروزه حساسیت و اهمیت سالمندان نسبت به قبل بیشتر شده است و به خاطر وجود بیماری های مختلف و موارد دیگر باید بیشتر حواسمان به والدین و پرستاران باشد.

به گزارش بهداشت نیوز، امروزه شرایطی مانند زندگی ماشینی و شهری ، محدودیت های رفت و آمد ، درگیری های روزمره و مشاغل زیاد همچنین ترافیک و فاصله زیاد بین محل سکونت و مکان های پزشکی-پرستاری باعث شده اند تا فرزندان نتوانند از والدین خود آنگونه که شایسته هستند پرستاری و مراقبت کنند در صورتی که امروزه حساسیت و اهمیت سالمندان نسبت به قبل بیشتر شده است و به خاطر وجود بیماری های مختلف و موارد دیگر باید بیشتر حواسمان به والدین و پرستاران باشد.

حالا باید با این شرایط باید چه کرد؟ آیا میتوان سالمندان را به فردی غریبه سپرد؟ آیا میتوان این عزیزان را به خانه سالمندان سپرد؟

پیشنهاد ما درخواست و استفاده از خدمات پرستار سالمند در منزل از مراکز پرستاری معتبر است که میتوانند دلسوزانه و مهربانانه از والدین و سالمندان ما مراقبت کنند.

پرستار سالمند

همانطور که گفته شد امروزه به دلیل مشکلات اقصادی و شلوغی های راه و موارد دیگر افراد وقت کافی برای نگهداری از سالمندان را به طور شبانه روز یا حتی برای ساعاتی ندارند و تقریبا بیش از نیمی از افراد درگیر شغل دوم یا حتی سوم هستند تا بتوانند زندگی را بگذرانند.

با این شرایط ، یکی از مواردی والدین ما در دوران سالمندی با آن روبرو میشوند کاهش توانایی های جسمی است که باید توجه ویژه ای به این مورد شود.

افراد در دوران سالخوردگی دیگر نمیتوانند مثل دوران جوانی تمامی کار های روزمره خود و یا حتی کار های دیگران را به سرعت و به درستی انجام دهند و نیاز دارند که کسی در طول روز همراهشان باشد و برخی کار های آنها را انجام دهد تا این دوره از زندگی را هم به خوبی بگذرانند.

با شرایطی که گفته شد تنها پرستار سالمند در منزل میتواند این وظایف را بر عهده گیرد زیرا این افراد با عشق و علاقه وارد این کار شده اند و با تجربه و مهارت و همچنین شناختی که نسبت به اخلاق و رفتار و نیاز های سالمند دارند میتوانند به بهترین شکل و با خوش اخلاقی و روی خوش از سالمندان مراقبت و نگهداری کنند.

تمامی پرستارانی که در مراکز پرستاری استخدام میشوند و خدمات را ارائه میدهند ، آموزش های لازم را به طور کلی پشت سر گذاشته اند و نسبت به شرایط و وظایف و تعهدات خود پایبند هستند و میتوان کاملا به آنها اعتماد کرد و سالمندان را به آنها سپرد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09364488158 کارشناس امور پرستاری تماس بگیرید

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

پرستارانی که در مجموعه های پرستاری مشغول ارائه خدمات هستند به عنوان اولین شرایط ، عشق و علاقه به سالمندان و کمک و همراهی آنها را دارند زیرا اگر این علاقه را نداشته باشند و به طور اجباری برای این کار استخدام شده باشند ، بعد از مدتی دچار افسردگی میشوند و این افسردگی درون آنها به سالمندان نیز انتقال میابد.

پرستار سالمند باید فردی مورد اعتماد ، صبور و خوش اخلاق باشد و از نظر فیزیکی نیز دارای قوای جسمانی باشد تا بتواند کار های روزمره سالمندان را به درستی انجام دهد.

یکی دیگر از علل های موفقیت در ارائه این خدمات ارتباط و هماهنگی میان سالمند و پرستار است که اگر پرستار مورد نظر با دلسوزی و خوش رویی به سالمند خدمت رسانی کند و همچنین مانند یک فرزند در کنار وی باشد ، سالمند احساس با پرستار احساس راحتی میکند و در نتیجه این مورد باعث میشود که سالمند حالت روحی و روانی خوبی داشته باشد و به راحتی به زندگی خود ادامه دهد.

 

همین شرایطی که در ابتدا گفته شد علاوه بر اینکه برای سالمندان وجود دارد ، برای بیماران نیز وجود دارد و حتی حساس تر هم است زیرا امروزه در جهان بیماری های مختلفی پیدا شده اند و افراد زیادی هم درگیر آنها هستند و نگهداری از آنها کرا هر فرد معمولی نیست.

علاوه بر این ، با مشکلاتی مانند آلوده بودن مراکز رمانی ، دوری راه و ترافیک و مهم تر از همه نداشتن وقت کافی که وجود دارد نمیتوان بیماران را به بیمارستان برد.

یکی از بهترین راه های برای این مشکل هم استفاده از پرستار بیمار در منزل است.

 

پرستار بیمار در منزل

به طور خلاصه پرستار بیمار فردیست متخصص در زمینه پزشکی و پرستاری و از انواع بیماران که قبل از اینکه وارد این صنف کار شود ، تمامی دوره های آموزشی برای پزشکی و پرستاری تمامی بیماری ها را گذرانده است و آماده ارائه خدماتی است که پزشک متخصص برای بیمار مورد نظر تجویز میکند.

پرستارانی که مخصوص نگهداری و مراقبت از بیماران هستند ، هم میتوانند در بیمارستان ها خدمت رسانی کنند و هم در مراکز درمانی و هم در منزل بیماران ، اما امروزه نسبت به شرایط و مواردی که ذکر شد معمولا خانواده ها برای درمان و پریتاری از بیماران روی به خدمات در منزل آورده اند.

همانطور که میدانید پرستاری از بیماران امری تخصصی و نیازمند دانش کامل و به روز است و پرستار بیمار بعد از اینکه پزشک بیمار را معاینه کرد و بیماری وی را تشخیص دهد ، میتواند نسبت به تجویز پزشک و شرایطی و نیاز هایی که بیمار دارد خدمت رسانی کند.

این پرستاران باید با دلسوزی و مهربانی تمامی فعالیت ها و توصیه های پزشک را انجام دهند و روزی چند بار وضعیت سلامتی بیمار را بررسی کنند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر در وضغیت بیمار باید سریعا با پزشک تماس بگیرند و گزارش دهند و همچنین در صورت نیاز کمک های اولیه را به بیمار ارائه دهند.

پرستاری که بتوان به نحو احسنت خدمات پرستاری از بیمار در منزل را ارائه دهد باید دارای مهارت ارتباطی خوب ، درک بالا ، اخلاق خوب همراه صبر ، آشنایی با بیماری ها و دارو ها و نکات مهم و همچنین دلسوز و مهربان باشد و مانند یک دوست ، بیمار را همراهی کند و باعث افزایش سرعت درمان و بهبودی بیمار شود.

 

 

 

همانطور که گفته شد بیشتر افراد حتی خانم ها نیز دارای شغل و درآمد هستند تا بتوانند زندگی را به شکل خوبی بگذرانند و به همین علت نگهداری و مراقبت از کودکان هم در این شرایط سخت شده است.

اگر از هزینه های مهد کوک ها هم آگاه باشید حتما میدانید که چقدر قیمت ها بالا هستند و از طرفی هم شاید برخی والدین مشکل دوری راه و فاصله زیاد منزل تا مهد کودک را داشته باشند و با تمامی این موارد باز هم میتوان گفت که پرستار کودک در منزل بهترین راه است و امنیت و آرامش کودک نیز در خانه خودش بیشتر است.

 

 

پرستار کودک در منزل

 

 

 

دوران کودکی یکی از حساس ترین دوره های زندگی هر فرد است مخصوصا برای والدین اهمیت زیادی دارد.

در این دوره فرزندان طبق چیز هایی که میبینند و میشوند چیز هایی یاد میگیرند و حتما فردی دانا باید بالای سرشان باشد تا بتواند آنها را به درستی راهنمایی و تربیت کند و همچنین آموزش های لازم را به آنها بدهد.

علاوه بر این موارد ، کودکان در این سنین نیازهای احساسی و عاطفی هم دارند و مراقبت و نگهداری از آنها نیازمند دانش و مهارت و تجربه و همچنین صبر و حوصله کافی میباشد.

یک پرستار خوب کودک را میتوان یک فرشته نجات برای والدین و برای کودکان معرفی کرد که میتوان فرزندان را بدون هیچ مشکل و ترسی به این پرستاران سپرد.

 

وقتی که پرستاری برای ارائه این خدمات استخدام میشود ، در وهله اول باید عاشق کودکان باشد و از پرستاری و نگهداری آنها نهایت لذت را ببرد تا بتواند به راحتی از آنها نگهداری کند و رابطه خوبی را با کودکان بر قرار کند.

پرستار کودک نیاز به مدرک خاصی ندارد اما این افراد قبل از استخدام و شروع به کرا باید یک سری دوره های آموزشی را بگذرانند تا توانایی های عملی و تئوری خود را افزایش دهند.

 

مجموعه مهرآوران چتر فیروزه ای یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز پزشکی-پرستاری میباشد که دارای بیش از 10 سال سابقه و تجربه درخشان میباشد که تمامی خدمات پرستاری از سالمند و کودک و بیمار را همراه با بهترین پرستاران به صورت روزانه ، شبانه ، ساعتی و مخصوص ایام تعطیل ارائه میدهد و میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر یا درخواست خدمات با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09364488158 کارشناس امور پرستاری تماس بگیرید


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز