title
کد خبر: 185450
20
استیک ماسک جادویی چیست؟

استیک ماسک جادویی که نه تنها جوش های سرسیاه و سر سفید را از بین می برد بلکه در برابر عوامل تنش زای محیط و تسریع در اثر پیری محافظت می کند.

به گزارش بهداشت نیوز، استیک ماسک جادویی تمیز کننده عمیق پوست در دو رایحه که نه تنها جوش های سرسیاه و جوش های سر سفید را از بین می برد بلکه از پوست در برابر عوامل تنش زای محیط و تسریع در اثر پیری محافظت می کند. بهترین گرین ماسک جادویی را فقط در فروشگاه زیباشو می توانید پیدا کنید.

 

 

این ماسک به گرین ماسک جادویی یا همان ماسک سبز جادویی شناخته شده است، این ماسک در دو رایحه چای سبز و بادمجان در فروشگاه زیباشو موجود می باشد. این دو رایحه از نظر کارایی هیچ تفاوتی ندارند فقط رایحه آنها فرق می کند، خیلی فکر میکنند چون اسمش گرین ماست هست فقط رایحه چای سبز کارایی اصلی رو دارد که این کاملا اشتباه می باشد و میتوانید با خیال راحت از رایحه بادمجان استفاده نمایید و نهایت تاثیر را در صورت و پوست خود مشاهده کنید.

شما می توانید جهت خرید این محصول به اینستاگرام زیباشو مراجعه نمایید، همچنین به صدها محصول دیگر برای جوانسازی پوست دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید خریداری کنید.

 

 

ترکیبات گیاهی و موادمعدنی بسیار قوی در استیک ماسک جادویی به سرعت و بطور باورنکردنی تمام سلول‌های مرده پوستی را پاکسازی کرده و لک های سیاه پوستی را برطرف می کند و بطور مشهودی پوست را صاف و روشن و درخشان خواهد کرد.

همچنین با تنظیم چربی و Ph پوست ،جوشهای پوستی را از بین می برد و از ایجاد جوش جلوگیری کرده و التهابات پوستی را برطرف می‌کند.

پوستی صاف ،شفاف و کاملا سالم و بی نقص حاصل استفاده از این ماسک خواهد بود.

 

 

روش استفاده از گرین ماسک جادویی پوست

پس از شستشو پوست صورت، مقدار مناسبی از استیک ماسک جادویی تمیز کننده پوست مدل GREEN را روی پوست خود مانند رژ لب کشیده و لایه ای به اندازه ۲ میلی متر ایجاد کنید، پس از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ماسک را با دستمال خیس و یا آب و صابون پاکیزه کنید. پیشنهاد زیباشو: برای پوست های چرب بهتر است 2 الی 3 بار در هفته ، برای پوست های خشک 1 الی 2 بار در هفته و برای پوست طبیعی هفته ای 1 بار توصیه می شود که از ماسک جادویی استفاده نمایید.

 

جهت خرید استیک ماسک جادویی در فروشگاه زیباشو کلیک کنید


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز