title
کد خبر: 175332
00
معرفی بهترین مارک‌های سمعک هوشمند از نگاه سمعک نیک آوا

کلینیک سمعک نیک آوا ، با وجود کادر درمانی مجرب و به‌روزترین تجهیزات به عنوان یکی از معتبرترین مراکز درمانی در تهران مشغول فعالیت است. این کلینیک که در سال 1389 با مدیریت دکتر سهیلا رستمی تاسیس شده است، دارای یک لابراتور پیشرفته ساخت سمعک نامرئی بوده و با توجه به تجهیزات مدرن و تکنولوژی‌های به‌روز دنیا بهترین خدمات ممکن را ارائه می‌دهد.

به گزارش بهداشت نیوز، از جمله مهم‌ترین خدماتی که توسط کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک نیک آوا ارائه می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارزیابی شنوایی کودکان و بزرگسالان

تست الکتروفیزیولوژیک

بررسی وزوز گوش

بررسی سرگیجه

مشاوره

تجویز سمعک با برندهای مختلف و در مناسب‌ترین قیمت

قیمت سمعک‌های مختلف

قیمت سمعک کاملا به نوع و برند سمعک بستگی دارد. به همین دلیل هنگام خرید سمعک باید امکانات مورد نیاز خود را با مشورت با پزشک مشخص کرده و سپس متناسب با بودجه مورد نظر خود، بهترین سمعک موجود در بازار را انتخاب کنید. البته در حال حاضر بهترین سمعک‌های موجود در بازار شامل سمعک هوشمند، سمعک دیجیتال و سمعک نامرئی است.

جهت خرید انواع سمعک گوش با قیمت مناسب کلیک کنید

قیمت سمعک هوشمند

به طور کلی قیمت سمعک هوشمند متناسب با برند و تکنولوژی‌هایی که در آن به کار رفته تعیین می‌شود، اما گاهی اوقات چند عامل مختلف به طور همزمان روی قیمت سمعک تاثیرگذار هستند.

قیمت سمعک نامرئی

با توجه به این که نگهداری از این نوع سمعک نیازمند رعایت برخی نکات است، قبل از خرید آن ابتدا در مورد این نکات مهم اطلاع کسب کنید. این نوع سمعک متناسب با گوش شما و پس از قالب‌گیری ساخته می‌شود، اما توجه داشته باشید که همه بیماران نمی‌توانند از سمعک نامرئی استفاده کنند و به همین دلیل باید قبل از خرید با متخصصان ما و یا پزشک خود مشورت کنید. این نوع سمعک به دلیل آنکه متناسب با گوش هر فرد قالب‌گیری و ساخته می‌شود، از دیگر انواع سمعک گران‌تر خواهد بود.

انواع سمعک نامرئی با بهترین قیمت در کلینیک نیک آوا

معرفی انواع برندهای سمعک

ما به عنوان کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک نیک آوا برای راهنمایی شما در زمینه خرید سمعک های مختلف، به چند مورد از محبوب‌ترین برندهای سمعک اشاره می‌کنیم:

سمعک زیمنس آلمان

در حقیقت سمعک زیمنس آلمان یکی از 5 برند محبوب و مطرح در جهان بوده و جزو قدیمی‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده سمعک به شمار می‌آید. سمعک زیمنس آلمان مزایای زیادی دارد که شما را ترغیب می‌کند با خیال راحت این برند را انتخاب کنید. برخی از برجسته‌ترین مزایای آن عبارت‌اند از:

استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در سمعک خصوصا در سمعک نامرئی

قابلیت شنیدن صدای آهسته

سازگاری سریع و آسان به طوری که در کمتر از یک روز به آن عادت می‌کنید

ارائه صدای طبیعی

قابلیت اتصال بلوتوث

این سمعک آلمانی در مدل‌های داخل گوشی و پشت گوشی ارائه می‌شود که می‌توانید طبق توصیه دکتر، سمعک متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

سمعک اتیکن دانمارک

کمپانی سمعک اتیکن دانمارک در سال 2009 توسط هانس دمانت تاسیس شده است. این کمپانی بیشتر با هدف ارائه خدمات بهینه به مردم ساخته شده و سعمک‌هایی ارائه می‌کند که از نظر قیمت و کیفیت با هر بودجه‌ای قابل تهیه هستند. همچنین این کمپانی در زمینه تحقیقات شنوایی، در دسته شرکت‌های پیشرو قرار دارد.

مهم‌ترین مزایای این برند دانمارکی عبارت‌اند از:

کارآمد بودن

قابل اطمینان بودن

کاربرپسند

صرفه‌جویی در زمان و پول

سازگار با محیط زیست

سمعک فوناک سوئیس

شایان ذکر است که کادر کمپانی سمعک فوناک سوئیس متشکل از نخبگان و دانشمندان شنوایی‌شناسی جهان بوده و همه این افراد با شعار «زندگی جریان دارد» سعی می‌کنند جدیدترین تکنولوژی‌های روز را در سمعک هوشمند خود استفاده کنند. برخی از انواع سمعک های فوناک سوئیس شامل سمعک نامرئی، سمعک داخل گوش و سمعک پشت گوشی است.

سمعک یونیترون کانادا

دلیل اصلی محبوبیت سمعک یونیترون کانادا ، همکاری این کمپانی با متخصصان شنوایی‌سنجی و استفاده از خلاقیت و نوآوری در توسعه محصولات است. این برند در 19 کشور دارای نمایندگی انحصاری بوده و در 46 کشور از جمله ایران، نمایندگی غیرانحصاری دارد. سمعک هوشمند اتوماتیک و سمعک قابل شارژ از برجسته‌ترین سمعک‌های این برند به‌شمار می‌روند.

سمعک سونیک آمریکا

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سمعک سونیک آمریکا، کیفیت بالای شنود آن است و به کمک این سمعک می‌توانید در محیط‌های پر سروصدا به راحتی صداها را تشخیص دهید. برخی از مزایای سمعک سونیک آمریکا شامل موارد زیر است:

تولید صدای طبیعی

طراحی زیبا و مدرن

قابلیت تنظیم

مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار

قابلیت شارژ به مدت 1 روز

تنوع سمعک‌های موجود در بازار به شدت بالا بوده و هر یک از این سمعک‌ها متناسب با نوعی نیاز خاص طراحی و ساخته شده‌اند. کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک نیک‌آوا با سال‌ها تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات شنوایی و متخصصان تحصیل‌کرده و کارآمد مرجعی مطمئن برای ارائه خدمات و اطلاعات مورد نیاز شما خواهد بود.  اگر می‌خواهید سمعکی با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید که پاسخ‌گوی کلیه نیازهای شما باشد، همین امروز برای مشاوره با متخصصان باتجربه نیک‌آوا تماس بگیرید. کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک نیک‌آوا با نمایندگی کلیه برندهای مطرح سمعک دنیا در کنار شما خواهد بود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز