title
کد خبر: 163526
00
ماجرای قطع درختان محدوده پارک ملت

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه درختان هم گاهی سرطان می‌گیرند و می‌میرند، گفت: قطع درختان محدوده پارک ملت بر اثر بیماری درخت و خشک شدن آن بوده است.

به گزارش بهداشت نیوز، زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، درباره ماجرای قطع دسته‌جمعی درختان در محدوده پارک ملت تهران اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام گرفته مشخص شده است که درختان این محدوده در سنوات گذشته بر اثر آفت و بیماری خشک شده‌اند.

وی بیان داشت: بر همین اساس در جهت رفع خطرات احتمالی برای شهروندان در اثر طوفان و جلوگیری از سقوط برخی درختان بیمار و خشک شده، قطع شده‌اند.

نژادبهرام افزود: موضوع قطع درختان پس از طرح در کمیسیون تبصره ذیل ماده ۷ مستقر در منطقه مربوطه و اخذ مجوز نسبت به رفع خطر از ارتفاع ۵ تا ۶ متر اقدام شده است. 

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه درختان هم مانند انسان‌ها بیمار می‌شوند، سرطان می‌گیرند و می‌میرند، خاطر نشان‌کرد: قطع این درختان هم بر اثر بیماری درخت بوده البته تنه درختان در حال حاضر قابل مشاهده و بررسی است.

قطع برخی از درختان به صورت دسته جمعی در محدوده پارک ملت تهران طی روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی از سوی شهروندان مواجه بوده و انتقادات فراوانی را به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز