کد خبر: 148523
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 فروردين 1399 - 22:49
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا درکلان شهر تهران از تلاش شبکه بانکی کشورکه بعد از کادر درمانی بیشترین زحمت را در این ایام متقبل شده اند، قدردانی کرد.
به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر علیرضا زالی در جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران که با حضور للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، دبیر شورای هماهنگی بانک ها و تنی چند از مدیران عامل بانک ها برگزار شد، خدمات نظام بانکی را در مقابله با بیماری کرونا ستود.
دراین جلسه لـلهگانی مدیر عامل بانک رفاه گزارشی از اقدامات به عمل آمده در مبارزه با این بیماری توسط این بانک را ارائه کرد.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.