title
کد خبر: 136812
00
سردار فدوی:
قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

سردار فدوی گفت: شهدا به لحاظ مجاهدت هایی که داشتند ما توانستیم به قدرت بازدارندگی برسیم و امروز هیچ مستکبری نمی تواند علیه انقلاب اسلامی حمله نظامی داشته باشد.

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، با استناد به آیات الهی، گفت: شهید بر وجه الله نظر می کند.

وی افزود: مجاهدان در راه خدا زمانی که تصمیم به جهاد می گیرند خداوند برات آزادی از آتش را برای ایشان می نویسد، چون برای جنگ مجهز شود خداوند به ملائکه و فرشتگان مباهات می کند، چون از اهل خود خداحافظی کند ماهیان و آسمانیان بر او می گریند و گناهانش همانند پوست از او جدا می شود و زمانی که تیرهای دشمن به سوی او بیاید کسی قادر به نوشتن ثواب ایشان نمی شود.

سردار فدوی خشنود کردن خانواده شهدا را خشنود ساختن خداوند دانست و بیان کرد: شهدا از زمانی که شهید می شوند برسر سفره رحمت الهی می نشینند و هر یک از شهدا می تواند از 70 هزار اهل بیت خود را شفاعت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا عزیزترین داشته خودشان که جان انسان است در راه خداوند عطا کردند، اظهار داشت: معامله و پیمان با خداوند بزرگ ترین معامله ای است که انسان می تواند انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه امام علی(ع) در طول عمر مبارکشان در انتظار لحظه شهادت بودند، گفت: شهادت بالاترین توفیق الهی است، افراد بسیاری در طول این 40 سال در آرزوی شهادت عمر خود را سپری کردند و می کنند.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه پای کار انقلاب اسلامی باید ایستاد، گفت: روزهای پیش دشمنان درصدد بودند کشور ایران را که در امنیت کامل است ناامن کنند و در این حوادث برخی عزیزان به شهادت رسیدند و این نشان داد که در راه حق شهادت وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند، عنوان کرد: شهید نزد خداوند روزی خاص می طلبد؛ این روزی خاص را تنها شهدا می توانند درک کنند.

وی افزود: سلاطین و بی عرضگانی که 200 سال بر کشور حاکم بودند بسیاری از اراضی کشور را به دشمنان واگذار کردند و این نمایش بی عرضگی آنان است؛ شهدا به لحاظ مجاهدت هایی که داشتند ما توانستیم به قدرت بازدارندگی برسیم و امروز هیچ نفهم و مستکبری نمی تواند علیه انقلاب اسلامی حمله نظامی داشته باشد حمله نظامی به ایران زیان بسیاری برای آنان خواهد داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در مرحله سوم است، گفت: آمریکایی ها امروز به دنبال آن هستند که در برابر انقلاب اسلامی قدرتی کسب کنند که بازدارنگی داشته باشند. کمتر کشوری وجود دارد که قدرتی داشته باشد و دیگران به دنبال قدرت بازدارنگی در برابر او باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: قدرت انقلاب اسلامی به قدری با سرعت پیش می رود که دشمنان نمی توانند به گرد او برسند امروز 31 سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته و دشمن نتوانسته حمله نظامی داشته باشد و از این پس نیز نخواهد توانست.

نقل از خبرگزاری رسا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
محمدرضا کیانفر
1398/09/15 - 18:440 1
آقای فدوی،
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست
اینستاگرام بهداشت نیوز