کد خبر: 135974
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 آبان 1398 - 23:32
سفیر ایران در لندن با انتشار یک سند مالی گفت: شبکه "من و تو" از طریق تزریق اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره میشود به دستگاه تبلیغاتی آنها مبدل شده است.
سفیر ایران در لندن با انتشار یک سند مالی گفت: شبکه "من و تو" از طریق تزریق اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره میشود به دستگاه تبلیغاتی آنها مبدل شده است.
حمید بعیدی نژاد نوشت: تراز مالی شبکه «من و تو» نشان میدهد که از نظر اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته است. از 95 میلیون پوند سرمایه، این شبکه فقط 3 میلیون درآمد داشته و بقیه ضرر بوده است.
وی گفت: این شبکه که از طریق تزریق پول و اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره میشود به دستگاه تبلیغاتی پهلوی مبدل شده است.

ایسنا
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.