کد خبر: 131006
تاریخ انتشار: پنجشنبه 04 مهر 1398 - 19:44
اعضای ارکستر سمفونیک تهران در جبهه اردیبهشتماه ۱۳۶۵
از چپ به راست:
علیرضا قوامی (نوازنده پرکاشن)
علیرضا خورشیدفر (نوازنده کنترباس)
سیاوش (ابوالقاسم) ظهیرالدینی (نوازنده ویولا)
رضا دبیری (نوازنده ترومبون)
محمدرضا احمدیان (نوازنده فاگوت)
رضا خدامی (نوازنده فلوت)
شادروان بهمن پورقناد (نوازنده فاگوت)

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.