title
کد خبر: 123336
00
کنایه با مزه عراقچى به آمریکایی ها در واکنش به ادعاى ترامپ در خصوص پهپاد  ایرانی+عکس

معاون سیاسی وزیرخارجه در واکنش به ادعای ترامپ مبنی بر هدف گرفتن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز گفت: ما هیچ پهپادى را نه در تنگه هرمز و نه در هیچ جاى دیگر از دست نداده ایم. نگرانیم که ناو هواپیمابر باکسر پهپاد آمریکایى را به اشتباه ساقط کرده باشند!

عراقچی در توئیتر نوشته است: «ما هیچ پهپادى را نه در تنگه هرمز و نه در هیچ جاى دیگر از دست نداده ایم. نگرانیم که نیروهاى آمریکا پهپاد آمریکایى را به اشتباه ساقط کرده باشند!»

عراقچى در واکنش به ادعاى ترامپ: نگرانم ناو آمریکایی پهپاد خودشان را اشتباهی سرنگون کرده باشد!

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه پنج‌شنبه مدعی شد که یک کشتی نظامی این کشور، یک پهپاد ایرانی را در تنگه هرمز هدف قرار داده است.

ترامپ که در ابتدای مراسمی در کاخ سفید صحبت می‌کرد، گفت: «پیش از شروع سخنرانی، می‌خواهم همه را در جریان یک حادثه قرار دهم که امروز در تنگه هرمز رخ داد و «یو. اس. اس. باکسر» که یک کشتی آبی-خاکی تهاجمی است، در آن مشارکت داشت.»

نقل از العالم


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.