کد خبر: 123336
تاریخ انتشار: جمعه 28 تير 1398 - 12:58
معاون سیاسی وزیرخارجه در واکنش به ادعای ترامپ مبنی بر هدف گرفتن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز گفت: ما هیچ پهپادى را نه در تنگه هرمز و نه در هیچ جاى دیگر از دست نداده ایم. نگرانیم که ناو هواپیمابر باکسر پهپاد آمریکایى را به اشتباه ساقط کرده باشند!
عراقچی در توئیتر نوشته است: «ما هیچ پهپادى را نه در تنگه هرمز و نه در هیچ جاى دیگر از دست نداده ایم. نگرانیم که نیروهاى آمریکا پهپاد آمریکایى را به اشتباه ساقط کرده باشند!»

«دونالد ترامپ» رئیسجمهور آمریکا شامگاه پنجشنبه مدعی شد که یک کشتی نظامی این کشور، یک پهپاد ایرانی را در تنگه هرمز هدف قرار داده است.
ترامپ که در ابتدای مراسمی در کاخ سفید صحبت میکرد، گفت: «پیش از شروع سخنرانی، میخواهم همه را در جریان یک حادثه قرار دهم که امروز در تنگه هرمز رخ داد و «یو. اس. اس. باکسر» که یک کشتی آبی-خاکی تهاجمی است، در آن مشارکت داشت.»
نقل از العالم
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.