کد خبر: 121410
تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 تير 1398 - 11:33
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از اعزام نخستین گروه پزشکی حج ۹۸ به عربستان، خبر داد.
به گزارش بهداشت نیوز: محمدتقی حلیساز از اعزام نخستین تیم پزشکی ایران به عربستان خبر داد و گفت: هر سال پیش از اعزام اولین گروه از زوار حج، تیمهای درمانی برای راهاندازی خدمات درمانی و آمادهسازی مراکز به عربستان سفر میکنند.
حلیساز افزود: پزشکان باید هرچه زودتر ضمن راهاندازی خدمات بتوانند به عنوان تیم درمانی در کنار حجاج حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه نخستین گروه امشب ۱۳ تیرماه، عازم عربستان میشود، گفت: امسال ۵۵۰ نفر در قالب تیم پزشکی حج و زیارت به زائران حج ابراهیمی خدمت ارائه میدهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.