title
کد خبر: 10290
00
در گردهمایی سراسری گزینشگران کشور:
 گزینشگر برتر وزارت بهداشت  مورد تقدیر قرار گرفت

محمد جعفری، گزینشگر برتر وزارت بهداشت صبح امروز در گردهمایی سراسری گزینشگران کشور در حضور دکتر سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش بهداشت نیوز ، مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی زنجان و گزینشگر برتر وزارت بهداشت صبح امروز در گردهمایی سراسری گزینشگران کشور در حضور دکتر سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت.
گفتنی است، در این مراسم دکتر جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و حجت الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور و اعضای هیئت های مرکزی گزینش در وزارتخانه ها و سازمان ها نیز حضور داشتند.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.