کد خبر: 10290
تاریخ انتشار: سه شنبه 10 اسفند 1395 - 11:00
در گردهمایی سراسری گزینشگران کشور:
محمد جعفری، گزینشگر برتر وزارت بهداشت صبح امروز در گردهمایی سراسری گزینشگران کشور در حضور دکتر سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش بهداشت نیوز ، مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی زنجان و گزینشگر برتر وزارت بهداشت صبح امروز در گردهمایی سراسری گزینشگران کشور در حضور دکتر سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت.
گفتنی است، در این مراسم دکتر جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و حجت الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور و اعضای هیئت های مرکزی گزینش در وزارتخانه ها و سازمان ها نیز حضور داشتند.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.