title

یکی از برکات و خیرات اقامه نماز عید فطر امسال که به امامت ولی امر مسلمین اقامه شد، احیای مجدد آرمان فلسطین و گامیداشت شهدای گرانقدر قدس است که در راه آزادسازی این قبله گاه مسلمین به شهادت رسیدند.

ادامه مطلب

اوشِن پلِزِنت، ستاره شناس خواننده و اهنگ ساز آمریکایی از علت عملیات پهپادی - موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی و موقعیت ایران در ماجرای حمله به سفارت و پاسخ آن صحبت می کند.

ادامه مطلب

جلسه 818 شورای فرهنگ عمومی 28 فروردین 1403 با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ادامه مطلب

مقدمه در دنیای مدرن امروز که بخش زیادی از فعالیت‌های روزمره ما در پشت میزهای کار انجام می‌شود، توجه به اصول ارگونومی برای حفظ سلامت کارکنان امری ضروری است. ارگونومی، یا علم بهینه‌سازی شرایط کار برای راحتی و کارایی بیشتر، می‌تواند در پیشگیری و درمان مشکلات متداولی چون کمردرد نقش بسزایی داشته باشد. این مقاله به بررسی نقش صندلی‌های ارگونومیک در محیط‌های کاری و تأثیر آن‌ها بر سلامت کمر می‌پردازد.

ادامه مطلب

جلسه 196 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. *

ادامه مطلب

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 10 نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد.

ادامه مطلب

افرادی که با بیماری‌هایی مثل، اختلال اضطرابی یا اختلال افسردگی باید پیش از شروع ورزش توسط روان‌پزشک ارزیابی شوند و با توجه به علاقه و میزان توانایی‌ خودورزش را شروع کنند. در این ویدئو دکتر بهناز تازش در خصوص علت این موضوع صحبت می‌کند.

ادامه مطلب

جلسه 898 شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز برگزار شد‌.

ادامه مطلب

مصرف محرک‌هایی مثل مواد مخدر یا مشروبات الکی می‌تواند منجر به رفتارهای پرخطر جنسی و انواع بیماری‌های مقاربتی جنسی مثل HIV، انواع زگیل‌های تناسلی شوند که عواقب بسیار زیادی به همراه دارد در این ویدئو دکتر زهره کشاورز در این خصوص صحبت می‌کند. با ما همراه شوید.

ادامه مطلب

هم اکنون بسیاری از دشمنان ما اذعان دارند که گنبد آهنین شکسته شده و رژیم صهیونیستی قابلیت مقاومت و دفاع ندارد، اگر به این جسارت پاسخ داده نمی‌شد ادامه می‌یافت. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم غاصب اسرائیل مرتکب اشتباه محاسباتی در حمله به کنسولگری ایران شد و امروز متحدان اسرائیل نیز به این موضوع اعتراف می‌کنند.

ادامه مطلب

جلسه کارگروه صوت و تصویر فراگیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

ادامه مطلب

دلیل علمی زردی این است که وقتی یک سلول پیر می‌شود، طی فرآیندی تجزیه و به آهن و بیلی‌روبین تبدیل می‌شود. آهن به دست آمده مجددا در فرایند تولید سلول‌های تازه مصرف می‌شود و بیلی‌روبین که توسط کبد به عنوان ضایعات در نظر گرفته می‌شود و به روده کوچک فرستاده می‌شود و عامل رنگ زرد ادرار و مدفوع است.

ادامه مطلب

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی و تشکر از نیروهای مسلح کشور خاصّه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عزم راسخ عملیات غرورآفرین «وعده صادق» را با موفقیت به انجام رساندند تأکید کرد که این عملیات در حکم دفاع مشروع برای ملّت بزرگ ایران و موجب تجدید روح نشاط و امیدآفرینی در جهان اسلام و در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان شده است.

ادامه مطلب

افزایش جمعیت حیوانات بدون سرپرست باعث افزایش حمله‌های آن‌ها به افراد، مخصوصا کودکان شده است که می‌تواند منجر به بیماری خطرناک هاری یا حتی مرگ شود. اما فردی که توسط حیوانات هار گاز گرفته می‌شود علاوه بر هاری در معرض بیماری‌هایی مثل: انسفالوپاتی یا التهاب مغز و فلجی هم قرار می‌گیرند. در این ویدئو دکتر آرش تبرائی در مورد هاری بیشتر توضیح می‌دهند.

ادامه مطلب

تصور کنید بعد از یک روز طولانی و پر مشغله، به خانه باز می‌گردید. خستگی و فرسودگی در تمام وجودتان رخنه کرده و تنها چیزی که در ذهنتان می‌گذرد، فرو رفتن در آغوش خواب است. اما قبل از اینکه پلک‌هایتان سنگین شود و به دنیای رویاها سفر کنید، لحظه‌ای به خودتان و پوستتان فرصت دهید! آیا حاضرید با آرایش به رختخواب بروید و سلامت و زیبایی خود را به خطر اندازید؟

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز