title

تکریم معلم، تکریم انسان و انسانیت است؛ تکریم مقام مردان و زنانی که برای انسان‌سازی، برای شناخت راه از بی‌راه، فرازها و فرودها را با ایمان عملی سلامت طی کرده‌اند و راه‌ها نیز هموار نمودند.

ادامه مطلب

جلسه 198 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ادامه مطلب

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است، گفت: معلم میان‌دار، علم‌دار نظام تعلیم و تربیت است و با هیچ کسی نمی‌توان آن را مقایسه کرد.

ادامه مطلب

دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، رئیس فرهنگستان علوم در نشست شورای آینده نگاری این فرهنگستان حضور یافت و بر تدوین کلان روندها در مسیر آینده‌نگاری تأکید کرد.

ادامه مطلب

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بزرگترین معلم که برای من درس‌آموز بود آیات عالم بود، گفت: اگر معلم با پارادایم فکری دانش آموز یا جلوتر از آن حرکت نکند،‌ جا می‌ماند.

ادامه مطلب

دومین نشست هماهنگی رؤسای هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و اکثریت استان‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

ادامه مطلب

آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه 897 مورخ 1402/12/08 شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.

ادامه مطلب

حجت‌ الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی به مناسبت روز معلم ضمن تبریک این روز به معلمان و اساتید فرهیخته و گرانقدر ایران‌زمین تأکید کرد که در دور جدید و تحولی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تعلیم و تربیت جایگاه عالی‌تر از همیشه را پیدا کرده است و ستاد تعلیم و تربیت این شورا با حضور جدی مسئولان و مشارکت فعالان مردمی عرصه تعلیم و تربیت فعال و پرتلاش برای حل مسائل نظام تعلیم و تربیت کشور اهتمام دارد.

ادامه مطلب

جلسه 899 شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز 11 اردیبشهت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

ادامه مطلب

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین و تصویب الگوی حکمرانی دانش بنیان و فرهنگی صنایع و تولیدات با مشارکت مردم آمادگی دارد

ادامه مطلب

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروزه به خاطر تبلیغات رسانه‌ای، ترک فعل‌های داخلی و دشمنی دشمنان خارجی، گروهی از فرزندان این کشور گرفتار زیست‌جهان پسا مدرن شده‌اند که برای مقابله با این موضوع، نیازمند کار فرهنگی و تلاش برای حل سؤالات ذهنی جوانان هستیم.

ادامه مطلب

مراسم تجلیل از استادان سرآمد آموزشی عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

ادامه مطلب

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) حاضر شد.

ادامه مطلب

رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی در نشستی در دانشگاه تهران بر ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان بینی الهی تأکید کرد.

ادامه مطلب

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب احداث دو شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز