title
کد خبر: 990
00
برای حمایت از کمپین خانه اوتیسم صورت گرفت؛
 حضور اعضای باشگاه پرسپولیس در محل انجمن اوتیسم ایران

اعضای باشگاه پرسپولیس، برای حمایت از کمپین خانه او تیسم، در محل انجمن اوتیسم ایران حضور یافتند.

به گزارش بهداشت نیوز،  برانکو ایوانکوویچ، مربی کروات پرسپولیس، به همراه محمود خوردبین، سرپرست این باشگاه، از انجمن اوتیسم ایران به منظور اعلام حمایت باشگاه از کمپین این انجمن، بازدید کردند. در این نشست برخی از بازیکنان پرسپولیس، اعضا و مسوولان خانه اوتیسم، کودکان و نوجوانان دارای اوتیسم و خانواده‌های ایشان حضور داشتند.

این دیدار با ورود مهمانان به ساختمان انجمن اوتیسم و اهدای شال‌های انجمن و شاخه‌های گل از سوی اوتیسمی‌ها به ایشان آغاز و سپس دکلمه‌های خوش‌آمدگویی و معرفی اوتیسم توسط علی‌رضا کلانتری و تورج سهرابی، جوانان توانمند دارای اوتستیم، اجرا شد.

در ادامه توکلی، مدیر واحد آموزش، پژوهش و توان‌بخشی انجمن اوتیسم ایران، نیز درباره اوتیسم و مشکلات کودکان و نوجوانان طیف اوتیسم در کشور؛ راه‌اندازی، پیشینه، فعالیت‌های انجمن اوتیسم در 2 سال گذشته و چالش‌های پیش روی آن و مطالبات و نیازهای خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم برای حاضران توضیحاتی ارایه داد.

سپس مهسا حریری و محمود کریمی، از اعضای اتاق فکر کمپین خانه اوتیسم، درباره چگونگی تشکیل این کمپین و دست آوردهای آن در 7 روز گذشته توضیحاتی ارایه دادند و ابراهیم ادیبی، مشاور حقوقی انجمن اتیسم ایران درباره فراخواست‌های انجمن با مهمانان به گفت‌وگو پرداختند.

حریری در این نشست درباره راه‌های کمک به کمپین خانه اوتیسم صحبت کرد و گفت: در موج اول این کمپین حضور پررنگ هنرمندان را داشتیم و در موج دوم با حضور خوانندگان و ورزشکاران روبه‌رو هستیم.

در ادامه پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تیم پرسپولیس و هواداران میلیونی آن، قول حمایت حداکثری این باشگاه، بازیکنان و هوداران تیم را به انجمن اوتیسم داد.

همچنین سهیل سعیدی، دیگر نوجوان توانمند دارای اوتیسم، عروسک‌های دست‌ساز خود را به سرخ‌پوشان هدیه داد و پس از آن شاخه‌های گل، مجله‌های آوای اوتیسم و بروشورهای معرفی اوتیسم در اختیار حاضران قرار گرفت. تورج سهرابی، نوجوان توانمند دارای اوتیسم، به پیانونوازی در حضور اعضای باشگاه پرسپولیس پرداخت و تشویق و توجه ایشان را برانگیخت. برانکو ایوانکوویچ، مربی پرسپولیس، نیز برای حاضران درباره ضرورت انجام کار خیر و یاری‌رسانی به خانه اوتیسم سخن گفت و کتاب حافظ انجمن اوتیسم ایران را امضا و بسته‌های هدیه تیم پرسپولیس را به بچه‌های اوتیسم اهدا کرد.



در پایان برانکو ایوانکوویچ، محمود خوردبین، پندار خمارلو، امید عالیشاه، محسن مسلمان، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه و محمدامین آرام‌طبع از بخش‌های مختلف انجمن و خانه اوتیسم بازدید کردند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز