title
کد خبر: 923
00
براساس نظرسنجی سایت اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران :
ارائه خدمات ضعیف از سوی تأمین اجتماعی

براساس نظرسنجی سایت اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران 64 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند گزینه ارائه خدمات ضعیف را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش بهداشت نیوز ، سایت اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران به آدرس www.dtehran.tamin.ir نظرسنجی در خصوص خدمات ارائه شده در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان تهران انجام داده است که تا دیروز 2 هزار و 903 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند.

در این نظر سنجی می‌توان با انتخاب گزینه‌های عالی، خوب، متوسط و ضعیف به نحوه عملکرد اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران رأی داد.

براساس آخرین بازدید 64 درصد در این نظر سنجی گزینه ضعیف را انتخاب کرده‌اند و مابقی گزینه‌ها به ترتیب متوسط، خوب و عالی بوده است.

اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران براساس اطلاعات مندرج در سایت اداره کل، دارای 9 بیمارستان ، 15 پلی‌کلینیک و 9 درمانگاه است.

براساس اطلاعات واصله حدود 70 درصد از جمعیت استان تهران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و از مراکز درمانی تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند. بنابراین با توجه به نظر سنجی صورت گرفته در سایت خبری اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران و افزایش نارضایتی از نحوه دریافت خدمات لازم است که کیفیت ارائه خدمات به بیمه شدگان افزایش یابد .

خبرگزاری فارس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز