نماینده ولیفقیه در جمعیت هلالاحمر از ایثارگریها، فداکاریها و تلاشهای امدادگران و نجاتگران هلال احمر در روزهای اخیر، به ویژه امدادرسانی به افراد گرفتار در سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک تقدیر کرد.
به گزارش بهداشت نیوز، حجت الاسلام والمسلمین معزی در این پیام آورده است: «دیدن صحنه های رنج آور حوادث و آلام بر هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی به ویژه در روزهای سرد و سخت زمستانی تاثر و اندوه را بر انسان وارد می سازد.
زمانی که مصیبت دیدهای زندگی و حیات خود را در معرض خطر و ویرانی میبیند، گرفتار میشود و امید خود را از دست می دهد، انسان هایی از خود گذشته، فداکار، پر تلاش و ایثارگر که نه به خاطر زر و سیم، بلکه به واسطه دوستی خدا و خلق خدا، در کنار مردم حاضر می شوند.
روزهایی که در اقصی نقاط کشور عزیزمان انبوهی از حوادث، روح و جان هموطنان ما را هدف آماج درد قرار داد، بویژه در این روزهای اخیر، برف و کولاک و سیلاب که در بیشتر استان های کشور حوادث سختی را پدید آورد، چالاکی، دقت و سرعت در عمل و حضور به موقع شما سپید و سرخ پوشان هلال احمر بود که سایه آرامش را بر پهنه حوادث گستراند.
چه آنانی که در کوهی از آتش در ساختمان پلاسکو به آب و سردی نیازمند شدند، چه آنان که در دل برف و سرما پناهی گرم طلب می کردند و هم آنها که در سیلاب گرفتار شده بودند، به دست توانای امدادگران شجاع، مخلص و با اراده و ایمانی الهی از قعر حوادث به آغوش خانواده بازگشتند.
این حضور همیشه در صحنه و آمادگی شما امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی اخیر کشور به خوبی نشان می دهد که برای کمک به انسان ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، با یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می کنید.
اینجانب بر خود فرض می دانم از همه این کوششهای بشردوستانه شبانه روزی و مخلصانه شما امدادگران، کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاههای امدادرسان در این حوادث تقدیر و تشکر نمایم. بیشک خدمات ارزشمند شما در پیشگاه پروردگار متعال پاداشی جاودانه خواهد داشت.»(روابط عمومی جمعیت هلال احمر)


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.