title
کد خبر: 6634
00
دبیر ایده بازار مهندسی پزشکی:
 ایده‌بازار مهندسی پزشکی هنوز به اهداف خود دست نیافته است

دبیر ایده بازار مهندسی پزشکی گفت: بعد از دو دوره برگزاری رویداد ایده‌بازار مهندسی پزشکی، هنوز به اهداف مورد نظر به صورت کامل دست نیافتیم.

به گزارش بهداشت نیوز، محمد فیروزمکان در نشست ایده‌بازار مهندسی پزشکی با اشاره به برگزاری دو دوره ایده‌بازار پزشکی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: هدف از این رویداد، ایجاد ارتباط موثر صاحبان ایده در رشته‌های پزشکی و مهندسی پزشکی با سرمایه‌گذاران و صنعتگران بوده اما متاسفانه پس از دو دوره برگزاری این رویداد به اهداف مورد‌نظر به طور کامل دست نیافتیم.

وی گفت: برای رفع چنین مشکلی، در این دوره از رویداد موضوع تخصصی‌تری مد‌نظر قرار نگرفته و همه ایده‌ها در زمینه مهندسی پزشکی مورد قبول است ضمن آنکه در این دوره از ایده‌بازار مهندسی پزشکی سعی شد تا از NGOهای پزشکی برای کم کردن فاصله نامطلوب بین مهندسان پزشکی و پزشکان، دعوت به عمل آید.

فیروزمکان با اشاره به شاخصهای داوری طرحهای ارسالی یادآور شد: دارا بودن توجیه اقتصادی از مهمترین شاخصهای داوری طرحها تعیین شده است.

دبیر ایده بازار مهندسی پزشکی به بیان جزئیات این رویداد پرداخت و اظهار کرد: در این دوره از رویداد پس از انجام داوریها پنج ایده برتر برای ارائه روی سن و پنج ایده در قالب پوستر برای حضور در مرحله نهایی انتخاب خواهند شد.

وی زمان برگزاری مرحله نهایی ایده بازار مهندسی پزشکی را پنجم اسفند ماه جاری دانست و اضافه کرد: در این مرحله از سه نفر برتر در بخشهای ارائه شفاهی به صنعتگران و پوستر تقدیر خواهد شد همچنین مهلت نهایی ارسال ایده‌ها بنا به درخواست تعدادی از ایده‌پردازان تا 10 بهمن ماه تمدید شد.

به گفته دبیر ایده بازار مهندسی پزشکی این رویداد در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.(تسنیم)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز