title
کد خبر: 6621
00
رییس اورژانس کشور:
دستور وزیر بهداشت برای توزیع ماسک بین نیروهای امدادی و انتظامی در محل حادثه

رییس اورژانس کشور با اشاره به درمان سه نفر دیگر از آتش نشانان در محل حادثه پلاسکو به صورت سرپایی، گفت: تا ساعت 20 دیشب 114 نفر تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر پیرحسین کولیونداظهار داشت: به دلیل شدت و غلظت دود حاصل از حریق ساختمان پلاسکو، بیش از یک هزار ماسک بین نیروهای امدادی و انتظامی حاضر در محل توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد ماسک تا شامگاه امشب به پایان رسید و با دستور وزیر بهداشت، دو هزار ماسک دیگر تامین و بین نیروهای حاضر، توزیع شد.
رییس اورژانس کشور با اشاره به درمان 77 نفر از مصدومان حادثه پلاسکو در محل این حادثه، اظهار داشت: تا کنون 37 نفر از مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که یکی از آتش نشانان به نام بهنام میرزاخانی صبح امروز به دلیل شدت سوختگی در بیمارستان شهید مطهری، به شهادت رسید
وی یادآور شد: 31 نفر از مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی، از بیمارستانهای تهران ترخیص شدند و در حال حاضر فقط 5 نفر از آنها بستری هستند

 به گفته دکتر کولیوند اسامی مصدومانی که در بیمارستانهای تهران بستری هستند، به شرح زیر است:
فخرالدین گودرزی (پارس)
امیر مهدیانی (کسری)
محمد آستراکی (سینا)
سید مجتبی حنیفه (سینا)
مهرداد ربیعی (بانک ملی)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز