title
کد خبر: 6569
00
پیام وزیر بهداشت در پی سانحه آتش سوزی ساختمان پلاسکو

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در پی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران پیامی در کانال تلگرام خود منتشر کرد.

وی نوشت:
آوار اندوه
فاجعه دردناک ساختمان پلاسکو یک‌بار دیگر بر روح و جان هموطنان پنجه کشید و جمعی از خوبان و انسان‌های ارزشمند و فداکار را مجروح و برخی را متاسفانه به کام مرگ فرو برد. هنوز هم نمی‌دانیم چند نفر زیر آوار باقی مانده‌اند و آیا زنده هستند یا به شهادت رسیده‌اند و همین موضوع، آوار اندوه‌مان را سنگین‌تر می‌کند.

وقتی شنیدم چندین بار در مورد ناامن بودن این ساختمان به مالکان اخطار داده‌اند، با خود گفتم، چه وقت می‌خواهیم باورکنیم رودربایستی‌ها و عدم قاطعیت در برابر متخلفان، مانع بزرگی در راه عملکرد صحیح مسئولان است و تا کی می‌خواهیم این مسیر را ادامه دهیم؟

ای کاش فجایعی چنین تلخ و دردناک، مانند حادثه ساختمان پلاسکو درس عبرتی باشد برای توجه بیشتر به قانون، پیشگیری از تکرار حوادث و البته برخورد جدی‌تر با متخلفان.

اینجانب ضمن آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، به خانواده جان باختگان تسلیت عرض می‌کنم؛ به‌ویژه آتش‌نشان‌های عزیز و ارجمندی که در لحظات سخت وقوع حوادث و بحران‌ها، همراه و همکار پرسنل اورژانس، مددکار و آرامبخش هموطنان هستند.

از همکارانم در اورژانس و بیمارستان‌های مختلف نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم همه آنها که باید، در مورد نوسازی بیمارستان‌های فرسوده هم اقدامی اساسی انجام دهند و باور کنند بیمارستان‌هایی که در بحران‌ها باید پناه آسیب دیدگان باشند، خود در معرض آسیب هستند.

Dr.hasan.hashemi


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.