title
کد خبر: 6473
00
دیدار هیات برگزاری کنگره "بزرگداشت روز شهید" با وزیر بهداشت؛
 نشستی صمیمی درباره مراسم بزرگداشت شهدا

تنی چند از دست اندر کاران برگزاری "کنگره بزرگداشت روز شهید" که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار خواهد شد، شب گذشته در نشستی صمیمی با وزیر بهداشت به گفت و گو پرداختند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید محمد هادی ایازی عصر امروز در اولین همایش نان سالم که در مرکز همایش های شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال گذشته اقدامات بسیار جدی و اساسی در حوزه سلامت مردم انجام شده اما اعتقاد داریم هر قدر هم که در حوزه سلامت و ارتقای سلامت جامعه هزینه شود، کم است زیرا می تواند به کاهش بیماری ها و هزینه های درمانی کمک کند.
وی با اشاره به برگزاری اولین همایش نان سالم، گفت: برگزاری این همایش تجربه جدیدی است که شاهد مشارکت مردم باشیم و از ظرفیت آنها به نفع سلامت جامعه استفاده کنیم بنابراین در این همایش به صنف نانوایان، نکات بهداشتی لازم گفته می شود و از طریق رسانه ها، این نکات بهداشتی به اطلاع مردم و نانوایان در سراسر کشور می رسد.
دکتر ایازی یادآور شد: بر اساس تدبیر وزیر بهداشت، به دنبال ارتباط با صنوف مختلف در جامعه هستیم و به دلیل اهمیت نان در سفره مردم، اولین همایش با موضوع نان، برگزار می شود و امیدواریم که ارتباط گسترده تری با سایر صنوف داشته باشیم و از ظرفیت آنها برای ارتقای سلامت جامعه استفاده کنیم.
معاونت امور اجتماعی وزارت بهداشت گفت: همایش ها و نشست های آموزشی بزرگی در کشور برگزار می شود اما در این همایش ها به دنبال این هستیم تا از نقطه نظرات صنوف مختلف استفاده کنیم به عنوان نمونه نانوایان در طول این همایش ها می توانند نقطه نظرات خود برای تهیه نان با کیفیت را بیان کنند و امیدواریم که این نشست ها، استمرار داشته باشد.اعضای ستاد برگزاری این کنگره ابتدا گزارشی را از عملکرد این ستاد توسط مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران ارائه کردند.
در ادامه دکتر میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد توضیحاتی درخصوص این همایش و مراحل اجرای آن ارائه داد.
دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز با استماع گزارش ها و اطلاع از روند فعالیت های اجرایی در خصوص این کنگره، مواردی را نسبت به اعمال برخی تغییرات در تدوین و آماده سازی کتاب "حدیث ایثار" که به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت روز شهید منتشر خواهد شد، متذکر شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز