title
کد خبر: 60639
00
 آخرین وضعیت آبرسانی به حیات‌وحش استان تهران در فصل گرم

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از درنظر گرفتن تمهیداتی برای آبرسانی دستی به حیات‌وحش استان تهران در برخی مناطق خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز: محمد کرمی  اظهار کرد: همیشه قبل از شروع فصل گرما به مراکز محیط‌ بانی در استان تهران اعلام می‌کنیم که آبشخورها را تمیز کنند تا بتوانیم از حداقل آبی که در آن‌ها وجود دارد استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مناطق جنوبی استان تهران مانند منطقه حفاظت شده کویر بیشتر مواقع در فصل گرما با کمبود آب مواجه هستیم، تصریح کرد: در این مناطق آبرسانی دستی با استفاده از تانکر به حیات‌وحش انجام می‌شود.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران درباره وضعیت آبشخورها و آبرسانی به حیات وحش استان تهران در مناطق شمالی استان توضیح داد: بیشتر مناطقی که در شمال تهران قرار دارند مانند منطقه حفاظت شده ورجین، البرز مرکزی و پارک ملی لار با مشکل کم آبی کمتر مواجه هستند و آبشخورها چنانچه تمیز باشند اغلب می‌توانند نیاز آبی حیات‌وحش را رفع کنند.

کرمی در پایان تصریح کرد: در مناطق شمالی استان تهران باید بتوانیم با استفاده از حداقل آب چشمه‌ها و منابع آبی نیاز حیات وحش را برطرف کنیم ولی در مناطق جنوبی استان تهران تمهیداتی برای آبرسانی دستی با استفاده از تانکر و پر کردن آبشخورها اندیشیده‌ایم.

ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز