title
کد خبر: 57870
00
 تلاش استارت آپ‌ها برای پیشگیری از تخریب محیط زیست در سفرهای نوروزی

یکی از استارت آپ‌های کشورمان اقدام به ایجاد سامانه‌ای برای فرهنگ سازی به منظور حفظ محیط زیست و طبیعت کرده است.

به گزارش بهداشت نیوز: اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

 امروزه حفظ طبیعت یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در جوامع به آن توجه می‌شود و برای حفظ آن باید تلاش بسیاری انجام گیرد، از این رو یکی از استارت آپ‌های کشورمان اقدام به ایجاد سامانه‌ای در زمینه فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست و طبیعت کرده است.

مدیر این استارت آپ  در خصوص این سامانه بیان کرد: یکی از اهدافی که ما به دنبال آن هستیم این است که به مردم نشان دهیم که می‌توان ارزان  سفر کرد و به محیط زیست هم آسیب نرساند.

وی ادامه داد: با توجه به شروع ایام نوروز و سفر‌های مردم، حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن و تخریب آن از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد لذا اقدام به ایجاد سایتی کرده ایم که از طریق آن به فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست می‌پردازیم.
استارت آپ ها اقدام به فرهنگ سازی کرده‌اند

مدیر این استارت آپ با بیان اینکه اقدام به فرهنگ سازی کرده ایم، گفت:بسیاری از کمپین‌های حامی محیط زیست در سایت ما عکس‌های سفر خود را بارگذاری کرده اند و از طریق همین عکس‌ها و سفرنامه آن‌ها فرهنگ در میان مردم ایجاد می‌شود.

وی در خصوص تعداد کمپین‌هایی که در سایت ثبت شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵۴ کمپین فعالیت‌های فرهنگی خود را در سایت ثبت کرده اندو از این طریق توانسته ایم به مردم آموزش دهیم که تا حد ممکن از تخریب و نابودی محیط زیست جلوگیری کنند.

مدیر این استارت آپ یادآور شد: از مردم می‌خواهیم که در سفر‌های عیدانه خود دقت کنند و محیط زیست را پاکیزه نگه دارند و عکس‌های خود را برای ما ارسال کنند، زیرا در سایت بخشی به عنوان نوروز قرار داده شده است.

منبع: خبرنگاران جوان


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز