title
کد خبر: 52755
00
 روشی نوین برای لاغر شدن بدون نیاز به رژیم

بر اساس آخرین تحقیقات راهی وجود دارد که بدون تحمل سختی برای کم خوردن لاغر شوید.

به گزارش بهداشت نیوز: انواع رژیم که باعث می‎شود وعده‎های غذایی تقسیم شود یا سختی بکشید را فراموش کنید. راهی وجود دارد که بتوانید بدون احساس گرسنگی لاغز شده و وزن کم کنید.

از هر متخصصی بپرسید به شما می‏گوید لاغز شدن نیاز به محرومیت دارد. یعنی کمتر غذا بخورید و بشقابتان را کمتر پر کنید. اما آخرین تحقیقات نشان داده راهی وجود دارد که هرچه می‎خواهید بخورید و لاغر هم بشوید.

تحقیقات نشان داده افرادی که غذای بیشتری در بشقاب می‏کشند معمولا بیشتر می‏خورند. این یعنی کالری بیشتری هم به بدن می‏رسد. بسیاری از افراد هم بر این باورند که چون غذای سالم مانند سبزیجات و غذاهای آب‎پز مصرف می‎کنند می‎توانند هر مقدار که می‎خواهند بخورند و عمدتا هم زیاده‏روی می‎کنند. هرچند این افراد حتی با پرخوری هم کالری کمتری نسبت به افراد عادی به بدنشان می‏رسانند.

نتیجه این است که اگر غذاهای پرکالری مصرف کنید، حتی وقتی مقدار کمی از آن در بشقاب بریزید و بخورید، باز هم خیلی زود گشنه خواهید شد، اما وقتی غذا سالم باشد، مانند ماهی، گوشت کبابی و … می‏توانید مقدار بیشتری در بشقاب داشته باشید و زودتر هم سیر شوید.

در نتیجه شما می‏توانید هر میزان که می‎خواهید از غذاهای کم کالری مصرف کنید. اما باید در تهیه غذای کم کالری دقت داشته باشید و بیشتر غذاهای شما به صورت رژیمی، آب‌پز یا غیر سرخ کردنی باشد.

 

منبع: درنگ


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.