title
کد خبر: 50147
00
زورگیر افسریه به دام پلیس افتاد

رئیس کلانتری 156 از دستگیری زورگیر افسریه در حین ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ ایرج ارسلانی رئیس کلانتری ۱۵۶ گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده ۱۵ متری افسریه بودند که درگیری میان دو مرد توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت آنها تغییر مسیر دادند.

وی افزود: با نزدیک شدن ماموران به محل، یکی از طرفین درگیری از محل فرار و پلیس اقدام به تعقیب او کرد.

رئیس کلانتری ۱۵۶ بیان کرد:دقایقی بعد متهم با تلاش ماموران متوقف و دستگیر شد و به همراه مردی که  سعی داشت از او زورگیری کند، به کلانتری منتقل شدند و پرونده در اختیار ماموران بازجو قرار گرفت.

سرهنگ ارسلانی تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به چهار فقره سرقت دیگر به این شیوه در محله های جنوبی تهران اقرار و با تکمیل پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.