رئیس کلانتری 156 از دستگیری زورگیر افسریه در حین ارتکاب جرم خبر داد.
به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ ایرج ارسلانی رئیس کلانتری ۱۵۶ گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده ۱۵ متری افسریه بودند که درگیری میان دو مرد توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت آنها تغییر مسیر دادند.
وی افزود: با نزدیک شدن ماموران به محل، یکی از طرفین درگیری از محل فرار و پلیس اقدام به تعقیب او کرد.
رئیس کلانتری ۱۵۶ بیان کرد:دقایقی بعد متهم با تلاش ماموران متوقف و دستگیر شد و به همراه مردی که سعی داشت از او زورگیری کند، به کلانتری منتقل شدند و پرونده در اختیار ماموران بازجو قرار گرفت.
سرهنگ ارسلانی تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به چهار فقره سرقت دیگر به این شیوه در محله های جنوبی تهران اقرار و با تکمیل پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.