title
کد خبر: 49839
00
سارق مامور نما به دام پلیس افتاد

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم(عج)، با اشاره به دستگیری یک سارق مامورنما در محدوده ازگل گفت: این متهم با اسلحه و بیسیم قلابی از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان اخاذی می کرد.

به گزارش بهداشت نیوز ، سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم(عج) گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار فردی با لباس شخصی بیسیم و سلاح کمری  توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: به محض این که ماموران به سمت این فرد مظنون تغییر مسیر دادند، وی اقدام به فرار کرد که در نهایت تحت تعقیب قرار گرفته و در حالی که سعی داشت تجهیزات همراهش را از خود دور کند، دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر و به همراه تجهیزاتش که شامل، سلاح، بیسیم، دستبند و اسپری قلابی بود، به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و اخاذی از شهروندان، اعلام کرد که با تجهیزات مذکور بهخرده فروشان مواد مخدر و معتادان مراجعه کرده و مواد مخدر و هم پول از آنها می گر

رئیس کلانتری ۱۶۴ گفت:پرونده متهم با اعترافاتش تکمیل شد و متهم تحت عنوان غصب عناوین دولتی و زورگیر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.