سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک ساختمان در حال ساخت در ساعاتی پیش خبر داد.
به گزارش بهداشت نیوز،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: یک مورد حادثه آتش سوزی در شهرک غرب خیابان دادمان خیابان شفق به آتش نشانی اعلام شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: محل حادثه یک ساختمان ۹ طبقه در حال ساخت بود که در طبقه منفی ۴ این ساختمان یک مخزن ۷ هزار لیتری گازوئیل نگهداری میشدکه آتش سوزی از این مخزن شروع شد و با شعله ور شدن آتش به طبقات فوقانی سرایت کرد.
وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، عملیات اطفای حریق را آغاز و به چند گروه تقسیم و آتش را مهار کردند و از گسترش آتش جلوگیری شد و ۱۰ تن از کارگران که در طبقات بالایی گرفتار شده بودند توسط آتش نشانان از ساختمان خارج شدند و خوشبختانه حادثه تلفات نداشته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان بیان کرد: آتش نشانان در حال تخلیه دود هستند و تا لحظاتی دیگر عملیات پایان و علت آتش سوزی مشخص میشود.
منبع:باشگاه خبرنگاران


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.