کد خبر: 49377
تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 15:18
دادستان عمومی وانقلاب اسلامشهر گفت: ۳ مسئول مقصر در حادثه انفجار لوله گاز شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر، با اقدام دستگاه قضایی این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.
به گزارش بهداشت نیوز، یونس اسدی مقدم پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیر کل آبفای جنوب غرب استان تهران، رییس اداره گاز اسلامشهر و همچنین پیمانکار اداره آبفا که در حادثه انفجار لوله گاز شهرک امام حسین (ع) نقش داشتند دستگیر و روانه زندان شدند.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر گفت: بر اساس نظر کارشناسان، اداره گاز اسلامشهر ۳۰ درصد، آبفا جنوب غرب استان تهران ۳۰ درصد و پیمانکار طرح ۴۰درصد، در بروز این حادثه مقصر بوده اند.
قابل ذکر است پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲۸ دیماه در اثر برخورد بیل مکانیکی اداره آبفا با لوله گاز در شهرک امام حسین(ع) و انفجار و آتشسوزی حاصل از آن ۱۸۵ منزل مسکونی آسیب دید و ۱۲ نفر نیز مصدوم شدند.
منبع:مهر
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.