title
کد خبر: 49229
00
برف ماشین را تخریب کرد

شیشه‌های خودروی پژو ۴۰۵ به دلیل ریزش برف شکست.

به گزارش بهداشت نیوز، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آسیب‌دیدن خودرو به دلیل سقوط برف، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۶۱ به همراه خودروی نردبان را به محل حادثه واقع در خیابان اقدسیه روانه کرد.

ناصر کیانی؛ رئیس ایستگاه ۶۱ آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی بارش شدید برف و انباشته شدن مقدار زیادی برف بر روی سقف شیروانی ساختمان اداری هشت طبقه، ناگهان قطعه‌ای بزرگی از برف به علت تابش نور خورشید و ذوب شدن برفها، از بالای پشت‌بام این ساختمان جدا شد و به پایین سقوط کرد.

وی افزود: در مجاور این ساختمان چند دستگاه خودرو پارک بودند که شیشه‌های یکی از این خودروها بر اثر ریزش مقدار زیادی برف از بالای شیروانی این ساختمان شکست و خسارتی به آن وارد شد.

کیانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و پس از انتقال همه خودروهای پارک شده در اطراف این ساختمان هشت طبقه به مکانی امن، با استفاده از خودروی نردبان‌دار خود را به بالای پشت بام رسانده و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، برفهای باقیمانده را از بالای شیروانی این ساختمان پاکسازی کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ به هنگام وقوع این اتفاق هیچ شخصی در نزدیکی ساختمان نبود و به همین خاطر این حادثه آسیب جانی به همراه نداشت.

 

منبع:تسنیم


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.