title
کد خبر: 49222
00
دلیل ترافیک شدید در پایتخت چیست؟

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ دلایل ترافیک شدید امشب در پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش بهداشت نیوز،سردار مهماندار، رییس پلیس راهور تهران درباره ترافیک شدید در پایتخت گفت: کمبود تاکسی و اتوبوس دلیل حضور مردم در برخی معابر پایتخت و ایجاد ترافیک شده است.

وی با بیان اینکه مشکل از ساعت ۱۶ تا کنون ادامه داشته است گفت: بزرگراه های چمران و مدرس و معابر شریعتی، ولنجک، میدان ونک و میدان آزادی بیشتر از سایر معابر درگیر بار سنگین ترافیک بودند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که مشکل کمبود تاکسی بیش از اتوبوس بود، ادامه داد: بار ترافیکی در برخی معابر مانند میدان آزادی، میدان ونک، نیایش - ولیعصر، پارک وی به دلیل آمدن مسافران به وسط معبر و بسته شدن آنها ساعت ها متوقف شد

وی گفت: پلیس مجبور شد نسبت به توقف تاکسی های خالی برای انتقال مسافران در راه مانده اقدام کند

سردار مهماندار تاکید کرد: هم اکنون وضعیت معابر یاد شده بهتر شده و پلیس این معابر را بازگشایی کرده است.

 

منبع:مهر

 

مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.